Merhaba!
Panom ve mesaj kutum patladı âdeta 'yb' diye diye. Okuldan ve derslerden zaman buldukça yazıyorum.
Sık bölüm atmamı istiyorsanız milli eğitim bakanıyla konuşun! 😡
🌚
Jimin kendinden iri bedenin kolları arasına hapsolmuşken şaşkınlık ve kızgınlık arasında gidip geliyordu.
Bir süredir yakınında hissetmediği kokusuyla başı dönerken kollarını uzun bedene sarıp sarılışına karşılık verdi.
"Neredeydin sen?" Birden siniri yok olan jungkook kendini çilek kokulu çocuğa kaptırmışken siniri yatışmıştı bile.
"Asıl sen neredeydin? Sürekli mesaj atıp aradım seni."
"Minie.. üzgünüm. Şirketin çizimleri çalındı üstüne yurt dışında telefonu çaldırdım ve yenisini alacak vaktim bile olmadı. Seni çabucak görebilmek için uyumadan çalıştım ama tahmin ettiğimden uzun sürdü."
Jimin gülümsemiş içi âdeta ferahlarken gülümsemişti.
"Şimdi söyle bakalım, sen nerelerdeydin?" Yumuşak görünümü ve uysal hali yerini eski görkemli sert haline bırakırken direkt konuya dalmıştı.
"Oh şey, bir arkadaşım ev arkadaşı arıyordu. Bende uygun olduğumu söyledim artık aynı evde kalıyoruz. Dün taşındım zaten." Jimin yalan söylediği için eli ensesini bulmuş ensesini kaşırken bakışlarını kaçırmıştı.
Suçluluk duyuyordu.
"Taehyung bir keresinde seni anlatırken 'jimin yalan söylediği zaman gözlerini kaçırıyor ve ensesini kaşıyor.' Demişti jimin."
Jimin duyduğu cümleyle elini ensesinde çekip gülümsedi.
"Hah şaka yapmış ya işte." Jungkook elini jiminin eline atıp okşadı.
"Bir sorun olduğu ortada, eğer sen anlatmazsan bile öğrenmem birkaç saatimi alır jimin. Bence ben öğrenmeden sen dökül."
"Ama jungkook.. anlatmasam?" Dudaklarını büzmüş son çare olarak şansını denemişti.
"Anlatmanı istiyorum, lütfen." Jimin lafa başlamadan önce Jimini limuzine doğru götürüp önce onu içeri geçirmiş ardından kendi binmişti.
"Hadi bakalım. Seni dinliyorum." Karşısında ufak bir çocuk varmışta onun gönlünü almaya çalışırmış gibi seçici ve dikkatliydi kelimeleri.
"Anlatacak pek birşey yok. Evden atıldım ve bir arkadaşımda kalmaya başladım. Ama hallediyorum! Halimden memnunum." Jungkook derin bir nefes verip parmaklarıyla burun kemerini sıktı.
"Tam şuan sana bir ev almamam için tek sebep söyle." Jimin ortamı yumuşatmak adına biraz ciddiyeti bozdu.
"Senin aldığın evin kirasını verecek kadar param yok." Jungkook sinirli bir gülüş bırakıp yeniden jimine döndü.
"Jimin-"
"Hayır. Anlat dedin anlattım. Ilerisi yok kook!"
"Bak bana hediyeler alman, güzel yerlerde yemeğe çıkarıp cebimden beş kurup bile çıkarmamı sağlaman.. gerçekten düşünceli şeyler fakat ev almak, bu çok ileri. Bunun altından kalkabilir miyim emin değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.