Merhaba!!! Nasılsınız?
Sınır 500 koyuyorum asklar,💕
🌚
Jungkook udon eriştelerini süzerek sosla karıştırırken jimin elini yanağına yaslamış bir kaç kez fotoğrafını çekmişti. Jungkook masaya hazırladıklarını koyup mikrodalgaya attığı hazır küçük börekleri çıkardı ve onlar içinde tatlı ekşi sos yaptı.
Jiminde masayı kurup tabakları bardakları içecekleri koyarken jungkook'un yemek yaparken ki seksi ifadesini izliyordu.
Böyle bir sevgilisi olduğu için çok şanslıydı.
Jungkook bir çok konuda hatta her konuda bir yeteneğe sahipti, yemek yapabiliyor, şarkı söyleyebiliyor, resim çizebiliyor basitte olsa bir şeyler yazacak şairlik ruhuda besliyordu. Jimin ona hayrandı.
"Jimin bana bakmayı bırakıp yemeğe başlasın mı? Soğumasınlar." Jimin daldığını fark edip gözlerini kırparak kendine geldi.
Jungkook çubuklarını daldırıp iştahla yerken jimin'de onun gibi yemeğe dalmıştı. Halbuki şuan jungkook jimin'e az yediği için şikayet ediyor olurdu.
Jungkook kendi yemeğiyle ilgilenirken jimin'de çubuğu soslu sebzeler arasında gezdirdi. Dudakları büzülmüş, yemekle oynamaya dalmıştı bile.
Yüzünde hissettiği temasla başını kaldırınca jungkook'un ona peçete uzattığını gördü.
"Ağzını sil." Jimin huysuz bir tavırla peçeteyi dudaklarına sürerken konuştu.
"Öküzlük yapmayıp kendi dudaklarınla temizlesen daha iyi bir ortam olabilirdi." Jungkook çaktırmadan gülümserken jimin sinirle lokmalarını büyüttü.
Yemekler bittiği sırada jimin bulaşıkları tezgaha koyarken jungkook'un kıyafetlerini çıkarmak için başka odaya gittiğini gördü.
"Nereye kookie?!" Jungkook sırtı ona dönükken yüzünü çevirdi.
"Üstümü değiştirip eve geçeceğim, söylemiştim zaten?" Jimin omuzlarını düşürürken pes etmeyip yanına gitti.
"Birlikte film izleyelim, sonra gidersin. Hadi." Kolundan çekerken jungkook'u milik hareket ettiremiyordu.
"Hadi!" Tüm gücüyle yeniden çekerken jungkook yinede iri bedeniyle öylece duruyordu.
"Eve geçmem lazım, taehyung'u ara gelsin izler seninle." Jimin gidip kollarını boynuna doladı. Yanağına dudaklarını değdirip boynuna kısa bir öpücük kondurdu.
Jungkook belini sarmalamamak, kolları arasına almamak için direnirken jimin tutuşunu sıklaştırdı.
"Lütfen birlikte izlemek istiyorum. Seni istiyorum, taehyung'u değil aşkım." Yutkunduğunu görünce ne kadar kızgın bile olsa etkilenmemesi imkansızdı.
"Pekâlâ, sadece birkaç saat sonrasında ben eve geçerim." Jimin geçiştirirken bacaklarını jungkook'un beline sarıp kucağına çıktı.
Jungkook onu tutmadığı için zorlukla kucağında kalırken ellerini alıp kendi kalçasına getirdi ve iki iri elinide kendi kalçalarına yerleştirdi.
Kollarında boynuna dolarken Jungkook bir hamle yapmamış öylece duruyordu, jiminse durmamış kalçalarını tutması sağlarken belini hafifçe kırıp iyice belirgin hale gelmesini sağladı.
"Öpüşelim, seni özledim." Dudaklarına uzanırken jungkook hafifçe başını çekti. Jimin huysuz bebek gibi yeniden uzanırken jungkook bunu bir oyun haline getirmiş geri çekilip uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.