Selaamm!!
Jikook etiketinde birinci olmuşuzzzz
Cook teşekkür ederim<333
🌚
"Hadi jimin! İkna edersin sen!" Taehyung arkadaşının kolunu tutup çocuk gibi çekiştirdi.
"Jungkook sevmez ki samimi olmadığı insanlarla karşılıklı bir şeyler yapmayı."
"Jin'de gelsin işte. Üçümüz birlikte gideceğiz oda gelsin istiyorum."
"Kendin söylesene!"
"Ya henüz ağzımı açmadan hayır dedi. Üstüne üstlük telefonlarımı açmıyor." Dudaklarını büzüp omuz silkti tae.
Jimin bu haline gülümseyip kıyamadığı için, telefonunu çıkarıp direkt aradı.
"Sesini çıkarma sen." Tae eliyle ağzına fermuar çekip dizlerine kendine çekerek dikkatle jimini izlemeye başladı.
Telefon ikinci çalışta hemen açılınca tae ihanete uğramış gibi kalbini tutup büyümüş gözleriyle jimine baktı.
"Alo bebeğim?"
"Kookie? Napıyorsun?" Jimin şirin tutmaya çalıştığı sesiyle sordu.
"Şirketteyim güzelim. İstersen sende gel, özledim hem." Tae onaylamaz bakışlarını telefona yollarken abartıp kendini koltuktan yere bile atmıştı.
"Hm şimdilik olmaz ama, ben ufak bir şey isteyecektim sevgilim."
"Söyle bakalım."
"Hani üçümüz yemeğe gideceğiz ye, tae'nin şu dediği çocukta mı gelse?" Kısa sessizlik ardından Jungkook derin bir nefes vermişti.
"Taehyung sessizliğini bozup sevgilimin kolunu yavaşça bırak." Taehyung hayretle jimin'in ne zaman tuttuğunu bilmediği kolunu bıraktı.
"Jimin bu bir yerine bir şey takmış olmasın!"
"Ve ayrıca hayır." Jungkook cevap vermiş fakat karşıda jimin olduğu için suratına kapatmamıştı.
"Ama kookie.. bende istiyorum. Benide mi kıracaksın gerçekten?" Jimin flörtöz sesiyle konuşunca tae arkadaşına hayretle baktı.
"İçinde bir sürtük yatıyor buna emin oldum artık."
"Ama güzelim-"
"Koo! Gerçekten tek seferlik hem belki sende seversin!"
"Pekala. Tek seferlik oda jimin istiyor diye." Jimin hemen taehyung'a döndü.
"Canım kuzenim!" Jimine sarılıp saçlarını karıştırdı.
"Yeter sevgilimi bırak, fazla yılışma." Jimin ve taehyung birbirine dolanmış kollarıyla hayretle hareketlerini durdurup telefona baktılar.
"Jimin yavaşça telefona bak. Yanlışlıkla görüntülü falan aramış olabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.