Selamm
Medya jk: " bu fotoğraf çok seksi"
Nasılsınız bakim? Sınır koyunca hemen geçtiniz koymayınca yorum yok 😿
Bu seferki 350 olsun✊
🌚
"Kookie sakin ol!" Jimin sevgilisinin aceleci haline şaşırıp kalırken kolunu tutup durdurdu onu.
"Ama bebeğim-" dudaklarının üzerine kapanan dolgun dudaklarla alıştığı tat dudaklarına yayılmış hemen karşılık verirken bulmuştu kendini.
Kısa öpücüğü kesen jimin yavaşça uzaklaştı. Jungkook hipnoz olmuş gibi dudaklarına bakarken jimin ufak elleriyle yanaklarını kavrayıp dikkatini yüzüne vermesini sağladı.
Jungkook'un bakışları hâlâ büzülmüş dudaklardayken Jimin konuşmaya başlamıştı.
"Şuan gazeteyi arayıp yazıyı kaldır, bu sırada ben taehyung'a ulaşırım ve ailesi öğrenmişse oturup konuşuruz. Öğrenmemişse en kısa zamanda açılır. Zaten taehyung ben gay'ım diye bağıran bir tip."
"A-ah pekâlâ sen nasıl istersen." Hipnoz hallerinden çıkıp gülümsedi kekeleyen sesiyle.
Bu güne kadar nefesini boğazına tıkan, sözcüklerini dilinin ucuna dolayan tek kişi olmuştu jimin. Her anlamda uzun hayatının ilkiydi jungkook için.
-
"Aptal neden ailene söylemedin?!"
"Jungkook belli ediyorum anlarlar dedim! Ne bileyim ben bu kadar zekiysem onlarda öyledir diye düşündüm." Taehyung ayakta ileri geri giderken konuşuyordu endişeli sesiyle.
"Egonu sokarım sana." Jungkook eline geçen ilk yastığı taehyung'un suratına fırlatırken taehyung büyük bir drama girip kendine geriye atarak koltuğa düşmüştü.
Jimin sevgilisinin göğsünde uzanırken onları ağzındaki lolipopla izliyordu. Film izlemekle eş değerdi ikilinin kavgasını izlemek.
"Bizimkiler görmedi mi şimdi?"
"Bilmiyorum, henüz sana ulaşmadıklarına göre?" Taehyung dudaklarını büzerek bakışlarını Jungkook'tan kaçırdı.
Jungkook kaşlarını çatarken sinirden derin bir nefes verdi.
"Sana ulaşmaya çalıştılar değil mi?"
"Şimdi ulaşmak derken, hangi anlamda olduğu önemli dimi! Kelime kökenine bakacak olursak-" jungkook diğer yastığı suratına fırlatırken cümlesini yarıda kesti.
"Tüm kelime tarihi sana girsin." Jimin seslice gülerken jungkook göğsüne iyice yapıştırıp kafasını saçlarına gömmüş öpücükler kondurmuştu.
"Aslında aradılar ama ben korkumdan açamadım."
"Geri ara hoparlöre aç. Eğer bir sıkıntı olursa ben girerim araya." Jungkook jimin'in ufak elini avuç içine alıp parmaklarını tek tek severken jimin boş eliyle lolipopu yemeye devam ediyordu.
"Alo en sevdiğim babam!" Taehyung'un coşkulu sesi salonda yankılandı.
"Jinden sonra." Jimin'in kurduğu cümleye jungkook kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırmıştı. Bir anda sevgilisi gözüne fazla şirin gelmiş eğilerek göğsünde duran çocuğu uzaklaştırıp dudaklarını üst üste öperek sevmeye başlamıştı.
Belinden tutarak kucağına alırken jimin ayaklarını iki yana sarkıtıp gelecek hamleleri sevgiyle karşıladı.
"Neredesin sen taehyung?" Babasının sesi kızgın geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.