MERHABAA
üst üste iki smut??? Alkış alayım lütfen.
Ve yorumları bekliyorum<3
🌚
Jimin'in kasıkları sevgilisinin bacaklarına sürtünürken arkada çalan own it müziği ile Jungkook iddialı bir tavırla ellerini dolgun çıplak kalçalara sardı.
Aldığı yoğun zevkten dudaklarını ısırmış, başını geriye atmıştı.
Pembe saçlının kalçaları jungkook'un penisi üzerinde hareket ederken kalçasını sağa sola sallıyor, dolgun dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırarak deli ediyordu büyük olanı.
Jungkook müziğin ritmiyle birlikte kucağında dizleri üstünde dik hale gelen jimine sarhoş gözlerle bakarak bir eli belinde diğer eli kalçasındayken Jimin hızla kucağına oturmuştu.
"Aman tanrım." Başını hızla geriye savurup kasıklarını kaldırıp jimine sürttü.
"Şş bekle bakalım babacık." Yaramaz tavırla ufak parmağını jungkook'un kasıklarında gezdirdi.
Jungkook bitmek üzere olan müziğin ritmiyle kızarmanın ötesine geçmiş canını yakan penise daha fazla dayanamamıştı, jimini asabi tavırla sırt üstü olacak şekilde yatağa itti.
Geniş yatağa Jimin kıkırdayarak sırt üstü uzanmış, kızarmış dudaklarının arasına kendi ufak parmağını alırken dilini dışarı çıkarmıştı yaramaz bir tavırla.
Jungkook ellerini iki yana sabitleyip üstüne eğildiği sırada jimin çevik bir hareketle, yeniden yatağa itip üstüne çıktı.
"Bana izin ver." Fısıltı gibi çıkan sesiyle jungkook'un kulağına dilini sürttü.
Jungkook sırtını yatak başlığına yaslayıp, bacaklarını iki yana açtı ve kaşlarını yukarı kaldırıp gözleriyle dimdik penisi işaret etti.
Jimin derince yutkunup üstüne eğildiği sırada jungkook'un beklemediği bir şey yapıp dudaklarını hızla penisin başına sardı.
Jungkook hızla gözlerini kapatıp geriye kayan bakışlarıyla çarşafı avucu arasına aldı. Jimin iki eliyle penisi kavramış dudaklarını etrafına sardığı sırada boğazına alana kadar kendini zorlamıştı.
"Jimin- aman tanrım! Bekle. Dur!" Yoğun duygularla nefes alamıyormuş gibi hissederken yutkunmakta güçlük çekiyordu.
Jimin durmamış, yarın sabah utançtan yüzüne bakamayacağına emin olsa bile gecenin tadını çıkarmak istemişti. Penis boğazını zorlarken nefes almak adına ağızından çıkarıp diliyle yalamaya başladı.
Lezzetli bir yemek yermişcesine çıkardığı sesler ve dilinin hareketleri jungkook'un boğuk sert inlemelerine karışıyor odadaki boş sessizliği bozuyordu.
"Sikeyim! Boşalacağım." Jimin'in ağzından hızla penisini çıkardı.
"Babacığından izinsiz ha? Fazla yaramaz oldun sen." Jimin'i altına aldığı sırada beklemeden bacaklarını iki yana açtırıp birini omuzuna attı.
Genişlemiş deliğine beklemeden tamamen girince jimin tırnaklarını omuz ve sırt kaslarında gezdirip kanlı birer yol bıraktı.
Jungkook penisini sıkıca çevrelemiş sevgilisinin duvarlarıyla seslice inleyip dudaklarını yeniden birleştirdi. Dillerinide katıp jungkook'un ağzının içinde oyun oynarmış gibi savaşırken jungkook'un hareketleri hızlandı.
Belini tüm kuvvetini kullanmamaya dikkat ederek itiyor, jimin elinin altında her saniye küçülür gibi hissederken her seferinde daha fazlasını istiyordu.
Hiç bu kadar tatmin olduğunu hatırlamıyordu bile, aşık olduğu uğruna deli olduğu biriyle aşk yapmanın bu kadar güzel hissetireceğini düşünmemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fiksi Penggemarbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.