36'm'

14.9K 696 752
                                    

Merhabaaa, smut diyerek kudurdunuz???

Ama bende çok özledim asklarim 🥺

Boool yorum ve oy bekliyorum umarım gelir<3 smut sessizliği olmaz.

🌚

Jimin karşısında suşisini çubukları arasına alıp yiyen kendine kaçamaklar bakışlar atmaya çalışsa bile yakalanan sevgilisine gülümsedi.

"Yoruldun mu tüm gün?" Ellerini çenesinin altında birleştirip masum bir gülücük verdi. Bu cilveli halleri karşısında jungkook o kadar savunmasız kalıyordu ki.

"Çizimleri yetiştirmekte zorlanıyorum, kafam biraz dolu-" jimin'in dudakları yalaması cümlelerini toparlamasına engeldi.

"Kafanı dağıtmaya yardımcı olacağım sevgilim." Ayağı kalkıp üzerindeki uzun tişört kalçalarını zor kapatırken jungkook'un omzunu okşayıp elini şaraba attı.

Beyaz şarabı kadehlere doldururken jungkook'un omzunu okşayan ellerini çekip yerine geçti. Kadehi kaldırırken bardakları havada tokuşturdu.

"Aşkımıza." Jimin gülümserken jungkook onun arsız hallerinin geri geldiğini çoktan anlamış bardakları ikiside kendi dudaklarına getirip birer yudum aldı.

Jungkook stresle hızlı yudumlar alırken jimin kıkırdadı.

"Bu kadar hızlı olma jeon, bu gece seni çokça yormayı düşünüyorum." Jungkook karşılıksız kalmamış bardağı dikişte bitirirken dudaklarındaki kalan şarabı yavaşça yaladı.

"Genelde yorulan sen oluyorsun, hatırla." Jimin karşılık aldığı için gülümserken oda şarabı tek dikişte içti.

Fakat jungkook kadar dayanıklı değildi ve bir kadeh sonra çakır keyif olmaya başlayacağını bildiği için, durdu. Yapacağı şeyleri aklı başında bir şekilde yapmak istiyordu.

Jungkook ikinci kadehini yudumlarken Jimin ayağı kalkıp onuda kolundan tutarak kaldırdı.

"Sana bir sürprizim var fakat bunun için yatak odamıza gelmen lazım." Sevgilisine itaat ederek peşinden merdivenlere üst kattaki yatak odasına doğru gitti.

"Hadi aşkım, şuraya otur ve beni bekle." Camın önündeki koltuğu işaret edip büyük banyoya doğru ilerledi.

Jungkook şarabı içerken yavaşlamış elinde gevşekçe kadehi tutarken bacaklarını iki yana açmıştı. Bir eli kasıkları üzerindeyken diğer eliyle usulca şarap yudumluyordu.

Jimin banyonun kapısını usulca açarken Jungkook bakışlarını ona çevirmemiş jimin bedenini yanına getirip önünde tüm ihtişamıyla duruyordu.

Üzerinde minicik beyaz bir etek, boğazında siyah bir tasma, bacaklarında ipler vardı. Kafasına taktığı kedi kulakları turuncu saçlarıyla beyaz teniyle o kadar uyumluydu ki üst çıplak bedeninden gözlerini alamıyordu jungkook.

Üst bedeni tasma dışında tamamen çıplaktı ve dolgun kalçaları yüzünden etek hafifçe yukarı çıkmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin