Merhaba!!!
20k olmuşşş☹🥺💞
🌚
"Istersen buradan direkt ailenin yanına geçelim ama final haftan başlıyor senin." Jungkook sakince sormuştu.
"Kabul ediyor musun yani?" Jimin şaşkınca sordu.
"Bebeğim neden kabul etmeyeyim? Sen ciddi olmadığımı sanıyorsun sanırım. Ailen evlenmeden olmaz dese tamam der evlenirim seninle." Son cümlede sesi muzip çıkmıştı.
" tabi sen evlenmeye alışkınsındır." Jungkook yediği lafla gözlerini kısıp kendinden ufak bedeni iri bedeni altına aldı.
"Hyung'una laf atmak ha? Seni gidi küçük." Jungkook dalga içeren sesiyle jiminin karnına öpücüklerini dizip onu kahkahalara boğarken aynı zamanda gıdıklıyordu.
"Hyunguma kendimi affettireceğim!"
"Öyleyse bekliyorum." Dudaklarını çocuk gibi büzüp Jimini dizleri üstüne oturttu.
Jimin büzülmüş dudaklara dilini sürtüp yalayınca jungkook koyulaşmış bakışlarıyla dizinde oturan çocuğu iyice kendine çekip dudaklarına kapandı.
Sabahın erken saatleri bile olsa bitmeyen enerjileriyle delice bir öpüşmeye girdiler.
-
Jimin sıkıca dersini dinlerken başını elleri arasına alıp akmak üzere olan pembe saçlarını dağıttı.
2 gün önce tokyo'dan dönmüş rüyadan uyanmış gibi yoğun bir final haftasına girmişti.
Bu dönemde jungkook derslerine önem verip dikkatinin dağılmaması için jiminle olabildiği kadar az görüşmeye çalışsa bile günün sonunda evinin önüne gelip saatlerce sarılıp öpüyor yeniden derse dönmesini söylüyordu.
2 saatlik ders bitince eşyalarını toplayıp biten dersleriyle eve gidip ders çalışmayı düşündü ama evden çok sıkılmıştı.
Jungkook'un yanında şirkette boş odalarından birinde ders çalışmak çok iyi oluyordu. Jungkookun gelip onu delice sevmeleri hariç tabi.
Taksiye binip bilindik adresi söyledi.
Gördüğü şirketle birlikte derin nefes alıp üstündeki ince kısa tişörtü düzeltti.
Bu tişörtü giydiği zaman taehyung tam bir feminen tipi olduğunu aşırı güzel olduğunu söylüyordu.
Girişe gelince eski kovulduğu zamana nazaran koruma ona gülümseyip önünde eğildi. Jimin onlara gülümseyip asansöre ardından bildiği geniş odaya doğru yürüdü.
Normalde olsa kimse yaklaşmasına izin vermez, hatta şimdiye kadar belkide şirketten kovardı Jimini. Fakat anlaşılan jungkook ağır bir uyarı yapmıştı.
"Merhaba bay park. Bay jeon şuan odada geldiğinizi haber vermemi ister misiniz?" Jimin şaşkınca kaldı.
İlk defa saygı görüyordu.
"Hayır. Sürpriz yapacağım." Kadın başını sallayıp eski yerine oturdu.
Sessizce ağır kapıyı itip içeri girdi. jungkook dikkatle çizim yapıyor arkadan gelen mozart sesi ona eşlik ediyordu.
"Bebeğim?" Başını kaldırıp genişleyen gülümsemesiyle sordu.
"Daddy?" Jungkook'un gülüşü genişlemiş hatta kahkaha atmıştı jiminin şirin sesine.
Bir röportajda jungkook'un oğlu yaşında biriyle birlikte olduğuna dair haber olduğunu okumalarıyla buna kafayı takmak yerine kendi aralarında eğlence haline getirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanficbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.