16

12.5K 859 635
                                    

Selamlar!!!

Nasılsınız bebisler.

Bu kitaba istek çok fazla, aşık mısınız bu kitaba ha doğru söyleyin????

🌚

Jimin kanında dolaşan kıskançlık duygularını sonuna kadar hissediyordu, sinirden köpürürken derin bir nefes verdi.

Fotoğraflarına sinirlenmeye hakkı yoktu ki, o dönemde kendiyle tanışmamıştı bile jungkook. Ayrıca doğru olup olmadığını bilmiyordu. Yüzleri görünmüyordu.

Sinirlendiği nokta iş için eski sevgilisiyle yurt dışına gidişi ve jiminin bunu haber linklerinden öğrenmesi olmuştu. Jungkook bunu ona söylese sorun çıkaracak biri değildi jimin. Elbette kıskanırdı fakat sevgilisine olan güveni tamdı. Jungkook bir şey yapmadığı sürece endişe edecek bir durum yoktu.

Fakat şimdilik jungkooku suçlamayı red etti elbet jimine söyleyecekti. Haber kanalından çıkıp mesajlarına girdiğinde gördüğü hareket ve dalga geçme mesajlarına karşı dişlerini sıkmış gözlerini yummuştu.

Telefonu bırakıp yatağa uzanırken çarşafı hızla başından yukarı çekti. Jungkook çıktığında onu görsün istemiyordu şuan hazır değildi.

Bir-kac dakika sonra banyonun sesi durmuş jungkook çıkmıştı. Gözleriyle odayı taramış kafasına kadar çarşafı çekmiş bedeni görünce duraksamıştı.

"Minie, uyudun mu bebeğim?" Ses gelmeyince yatağın önüne gelip eğilerek sacları arasına öpücük bırakıp doğruldu.

"Kahvaltı hazır olana kadar dinlen bakalım."

-

Jungkook üst kata çıkıp çarşafa bedenini dolamış jimin'in yani başına oturmuş çarşafı suratından çektiği sırada jimin huysuzca yine yüzüne çekmişti.

"Güzelliğim hadi kalk. Uykunu alamadın mı? Neyin var?" Jungkook büyük elini jiminin alnında gezdirip ateşini kontrol etti.

"Birşeyim yok, geliyorum tamam." Jungkook tuhaflık sezse bile sesini çıkarmamış jimin kendi tişörtü üstünde ona bol ve uzun gelmişken doğrulup kalktı.

"Üstümü değiştireceğim." Jungkook yataktan inmek üzere olan sevgilisini tutup kucağına almış bacaklarını beline dolamıştı.

"Jungkook indir lütfen, değiştirip geleceğim." Jungkook düşük enerjisi karşısında kaşlarını çatıp burnunu kucağındaki bedenin saçlarına gömüp derince kokladı.

"Neyin var senin? Ayrıca değiştirme böyle çok güzel görünüyorsun." Cevap vermeyince kucağındaki bedenle   alt kattı hazır olan sofraya götürmüştü.

"Ben yedireceğim sana bebeğim. Çok zayıflamışsın şu haline yok." Elleriyle belirgin kaburgalarını okşamış yanağına kokulu bir öpücük bahsetmişti.

"Ben yerim-" jungkook cevabı beklemeden oturduğu sandalyede kucağından indirmeden ağzına tuttuğu çubuğu uzattı.

Yemek esnasında jungkook ağzına ufak lokmalar atmış fakat jiminin yanaklarını şişirip her birine öpücük kondurarak tatlı krizine girmişti.

Biten yemekle jiminin yüzü nadiren gülüyor belli etmek istemese bile elinden bir şey gelmiyordu. Aklında onlarca soru varken gülümseyip bir şey yokmuş gibi olamıyordu.

"Tatlı yemek ister misin bebeğim?"

"Hayır."

"Peki cips falan?"

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin