Merhaba!!!
Heryere, her kitabıma sugar daddy yazıyorsunuz?? Dedim ki yeter arttık yb atayım.
🌚
Jimin heyecanla ayna karşısında üstünü düzeltirken taehyung gururlu bir anne gibi onu izliyordu.
"Hazır takım elbise giymişken evlensenize siz ya." Taehyung ayna karşısında saçını düzeltip kusursuz görünmek için en ufak ayrıntıya dikkat eden arkadaşına seslendi dikkat çekmek için.
Bugün jungkook'un yeni tasarladığı telefonun lansmanı vardı ve sevgilisini kimseden gizlemeden açıklamak için bu günü seçmişti. Jimine giymesi için ona çok yakışacağını düşündüğü bir takım hediye etmiş 2 saat içerisinde hazır olmasını istedi.
Jimin ek olarak ufak ellerine geçirdiği dantelli ince kumaş beyaz eldivenleriyle ve beyaz takımıyla tam anlamıyla bir kuğuyu andırırken ayna karşısında boyadığı sarı saçlarını düzeltti.
"Tae! Sende giyinsene ya, az kaldı."
"Benim kıyafetim bu zaten." Üstündeki gömlek rengarenk altında bol gucci bir pantolon varken havali tavırla saçlarını savurdu.
"Pezevenk gömleği giymişsin resmen!" Tae gülen suratını bozup kaşlarını çattı sinirle.
"Yah minie, bu jungkookla çok takılmak iyi gelmedi sana." Trip atarcasına saçlarını geriye atıp odadan çıktı.
Bir-kac dakika sonra kapı çalınmış jungkook kafasını uzatarak odaya girmişti. Jimin heyecanla arkasını dönmüş siyah boğazlı kazak siyah dar ceket giymiş siyah pantolonu ve bağladığı saçlarıyla fazla seksi duruyordu jungkook.
İkili birbirini süzdüğü birkaç dakika boyunca odada uzun bir sessizlik hakim olmuştu.
Jungkook kapıyı tutan elini sonunda bırakıp hızlı adımlarla kendinden ufak bedeni iri bedenine hapsetti. Jimin kollarını ince beline sarmış birkaç saniye sonra ellerini gevşetip kafasını yukarı kaldırarak dudaklarını birleştirmişti.
Eldivenli küçük elleri jungkookun yüzünde turlarken dolgun dudakları ince dudaklarını keşfediyordu.
"Hey jimin o ruju zor sürdüm! Ayrılın." Tae Jimini çekip sarhoş edici dudakların hakimiyetinden kurtarmış jungkook transtan çıkınca sinirle tae'ye dönmüştü.
"Seni piç-" ağzındaki küfürleri yutmasına sebep olan ağzının üstüne kapanan bir çift el oldu.
Jimin ellerini dudaklarına bastırıp kıkırdarken avuç içini öpüp kendine çekmişti beyazlar içerisindeki sevgilisini.
"Hazır mısın bebeğim? Hadi gidip gerçek çifti onlara gösterelim."
"Benide unutmayın!" Taehyung ikilinin yanlarına gelip şirince sırıttı.
-
"Geldik güzelim." Jungkook arabayı durdurmuş arka koltuktaki taehyung kapıyı açıp çıkmadan önce ikiliye söylendi.
"Güzel içkiler var gibi duruyor! Ben doymaya gidiyorum." İkiliye öpücük atıp mini bar ilerledi direkt.
"Şimdi ne yapacağız kook?"
"Ellerimi tut ve doğal ol. Kırmızı halıda fotoğraf çekip içeri gireceğiz." Jimin'in kapısını açıp ellerini tutarak indirmiş arabayı valeye teslim ettikten sonra belini kavrayarak kırmızı halıya gitmek adına kapiya yürümüşlerdi.
"Sakin ol bebeğim."
"Sakinim."
"Titriyorsun, lütfen bana odaklan." Biten cümlesiyle etrafına dolan paparazilerle jimin büyük bir flash yağmuruna tutulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.