Selamlar!!!
73k<333 ayyayay çok güzelsiniz. Teşekkürler.
Ayrıca okuldan nefffreet ettiğimi söylemiş mıydım?
🌚
Jungkook açtığı kapıdan önce kafasını uzatıp ardından bakışları parke zemindeyken içeri girdi. Jimin uzun koltuğa uzanmış, burkulmuş bileğini üst üste koyduğu yastıkların üzerine yerleştirmişti, aynı zamanda elindeki telefonda bir şeyler izleyerek rahat imajı vermeye çalışıyordu.
Jungkook birkaç dakika ayakta ona bakmış, dağılmış saçları büzdüğü dudaklarını izlemişti hayranlıkla. Sevgisi yine içinde fazlaca dolarken elini sıktı. Şuan kucağına alıp öpücüklere boğarak sevmek istiyordu bebeğini.
Yanına gidip ayak bileğinde parmaklarını gezdirip dizleri üstünde eğildi. Bileğini okşayıp bandajın üstünden parmağıyla üstünden geçmişti acısını almak ister gibi.
"Konuşalım mı bebeğim?" Jimin bakışlarını ayakta dikilen bedene sabitledi.
Kızgın değildi artık ona ama trip atarak gönlü alınsın istiyordu. Başını sallayıp ayağını aşağı sarkıtıp oturur konuma geldi. Böylece jungkook gelip yanındaki boşluğa oturmuştu.
Jimin yerdeki halı desenlerine bakarken Jungkook onun kusursuz yan profilini izliyordu.
"Amacım seni kırmak yada geceyi berbat etmek değildi, sadece bir an kendime hakim olamadım ve... Sonrası malum zaten. Ayrıca o gece ilk defa jin ile tanışıyorduk kendimi böyle yobaz biri gibi tanıtmak istemezdim bende. Ve seninde canının yanmasına sebep olduğum için, kendimi berbat hissediyorum." Başını eğmiş jimin'in suratına bakmamıştı.
Jimin duyduğu sesle direkt bakışlarını sevdiği adama çevirmiş suçluluk barındıran sesinden pişman olduğuna emin olmuştu. Biraz daha yaklaşarak ufak ellerini takım elbisenin sardığı sıkı baldırlara yerleştirdi.
"Beni anlamana çok sevindim jungkook. Biliyorum adam haklı değildi tabiki fakat ani yaptığın şeyden dolayı çok kızmıştım sana. Fazla tepki verdiysem ve seni kırdıysam bende özür dilerim." Gözleri dolmuş kızarmış dudakları öne çıkmıştı.
Jungkook bu güzelliğine kocaman gülümsemiş eliyle yanağını okşarken kendine çekmişti.
"Barıştık değil mi?" Masum sorusuna jimin kıkırdayıp eliyle dudaklarını örtüp başını salladı.
"Öyleyse özlem giderelim." Jimin'i belinden kavradığı gibi diğer elini kalçasına getirmiş hızla kucağına alarak, bacaklarını iki yandan sarkıtmıştı.
Jimin şaşkınca kollarını boynuna sararken jungkook dudaklarına saldırmıştı bile. Jimin kısa zamanda ayak uydurup ahenkle dudaklarını oynatırken kısa öpücük ateşli bir hâl almıştı.
Jungkook dilini sevgilisinin ağzına uzatıp diliyle ağzını turlamış sessiz ortamda ıslak sesler çıkmaya başlamıştı. Esmer olan jimin'in beline parmaklarını gömerek dahada yakınına çekerken jimin belini kıvırıp kalçasını oynattı.
Jungkook'un boştaki eli yavaşça geniş pijamadan kalçalarını bulmuş, iç çamaşırının üzerinden kalçasını avuçlamıştı.
Jimin dudakları Jungkook'un ağzındayken inlemiş Jungkook dilini ağzının içine sokarak damağına sürmüştü. Kendi sıvısı jimin'in ağzındayken jimin hissettiği dille birlikte kalçasındaki ele verdiği dikkat dağıldı.
Jungkook pijamanın iki yanından tutup çıkarmak adına hamlede bulundu.
"Kalçanı kaldır." Jimin omuzlarından tutarak kafasına boynuna gömmüş bu sırada jungkook iç çamaşırıyla birlikte altındaki her şeyi bir çırpıda atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.