özel bölüm

6.2K 462 286
                                    

Selammm!!!!

Sugar daddy ve benii özlediniz gibi hisettim💁🏃🏻‍♀️vee hemenn bir özel bölüm yazayım dediiim.

Bol yorumm oy bekliyorum, beklentiyi yükselttiniz😼😽

🌚 ( Özlemişim şu emojiyi)

"Bay park, iki yılı tamamladınız ilişkinizde ama hâlâ ciddiye binmiş görünmüyor efendim. Evlilik düşünüyor musunuz?" Gazeteci mikrofonu jimine tutarken jimin maskesini düzeltip gülümsedi.

"Ciddi düşünmekle evlilik çok alakalı değil arkadaşlar, böyle mutluyuz. Bir şeyler kağıt üzerine dökülünce ilişkimiz değişmeyecek. Gün gelir elbet olur, size iyi çalışmalar." Diğer soruları görmezden gelerek arabasına bindikten sonra şoför çalıştırmadan önce koruma, elindeki poşetleri arabaya bırakmıştı.

Hafta sonuydu ve dışarı çıkıp alışveriş yapmak istemişti Jimin. Dans için birkaç parça spor kıyafeti alacağını düşünse bile bu kadarla kalmamıştı... Beğendiği ceketler, takılar, birkaç parça iç çamaşırı, bozulan akıllı saat yerine yenisi derken liste uzayıp gitmişti.

Arabaya binince maskesini indirip derin bir nefes verdi, oldukça yorgun hissediyordu. Hafta sonu olmasına rağmen dans stüdyosunda işlerini bitirip öyle alışverişe çıkmıştı bu onu epeyce yormuştu. Eliyle uzun zamandır boyamayı bıraktığı doğal kahve saçlarını geriye tararken telefonu titredi.

Daddy 💗😼

Hey benim bebeğim neler yapıyor?

Bu telefona kaydetme şekli her zaman değişiyordu, en sonki sekslerinde sürekli daddy demeye başlamıştı ve bu sürekli diline takılmıştı. Jungkook'un hoşuna gitmesiyle birlikte oda jimine oğlum veya bebeğim demeye başlayınca bu yatak hayatları dışına taşınmıştı.

Her dönem, belli bir kelimeye takıp kendi aralarında eğleniyorlardı. Buda onlardan biriydi.

:

Daddy 💗💗

Alışveriş bitti!! Şuan eve dönüyorum, çok yorgunum:((

Daddy 💗😼:

Eve geçince güzelce dinlen aşkım

Unutma yarın babanla annen geliyor, yaptırmak istediğin yemek organizasyon vs bir şey varsa yardımcılara ilet ki önceden haberleri olsun.

:

Oh evet!!! Hatırlatman iyi oldu sevgilim

Daddy💗😼:

Bir fotoğraf alabilir miyim acaba?

:

:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin