Merhaba..
Finalle geldim🥺🥺🥺 oturup ağlayacağım gerçekten aşıııırı duygusal oldum:((
Bölüm sonunda konuşuruz umarım beğenirsiniz ama, eğer isterseniz zaman atlamaları yapılan soft sadece jigguk olacak hayat güncellemesi niteliğinde bir sugar daddy 2 çıkarabiliriz yada buradan özel bölümlerle devam edebiliriz. Nasıl isterseniz?
Finalle ilgili duygularınızı düşüncelerinizi, yorumlarda belirtin lütfen! İyi okumalar 💗
🌚
Jimin aynanın karşısında yaptığı dans hareketlerini müzikle birlikte bitirmiş, kendini temiz zemine bırakırken nefes nefese kalmıştı. Dersten sonra geldiği ilk yerler arasına girmişti bu stüdyo.
Kendini yere bırakmış gözleri kapalı yorgunluğun etkisiyle sırt üstü uzanmış bir şekildeydi. Adım sesleri duyunca gözlerini açıp başını girişe çevirdi. Tanıdık bedeni görünce gözleri gülümsemenin etkisiyle yok olmuş, yorgun bedenini kaldırıp sevgilisinin yanına gitmişti.
Jungkook terli oluşunu umursamadan küçük bebeğini kolları arasına alırken jimin bacaklarını beline sarıp kucağına çıkmıştı bile. Kaç yaşına gelirse gelsin jungkook'un kucağından ineceğini pek zannetmiyordu.
Dinlenme koltuklarına doğru ikisini götüren jungkook oturduklarında ilgisini sevgilisine vererek dudaklarına uzunca ve jimin'in asla alışamadığı öpücüklerden birini kondurdu.
Jimin şımarık bir şekilde ona doğru sokulurken oturduğu yerde fazlaca hareket etmesiyle jungkook onu uyararak belinden tutup durmasını sağladı.
"Daha kalçan iyileşmeden yaramazlık yapıyorsun sevgilim?" Jimin burnunu kırıştırıp omuz silkti. Ardından günlerdir ağzından düşürmediği cümleyi söyledi.
"Benimki iyileşirken başka şeylerde yapabilirdik jeon." Jungkook kafasını geriye atıp sinirle karışık gülümseyerek ofladı.
"Bebeğim.. boşuna uğraşıyorsun. İstediğin müddetçe sana tüm dünyayı verebilirim. Ama altta olacağım fikrini o güzel aklından çıkarsan iyi olur."
Son zamanlarda bu konuşmanın gündeme gelme sebebi jimin'in Instagram postunun altında bir yorumdu. Herkes jungkook'un ne kadar dominant olduğunu ve yatakta aynı şekilde olduğunu yazmıştı.
Ardından biri yorumlarda jungkook'un altta olursa dünya barışının bile olabileceği ihtimallerini bir tuttuğu için bu kişinin yorumu çokça beğeni almıştı. Jimin kısaca bir düşününce içinden kendiside bu ihtimali değerlendirmeye başlamıştı.
(Dipnot girme gereği duyuyorum.. gereksiz duyar gelmez umarım buraya. Buradaki kastım jungkook'un normal koşullarda asla uke olmayacağı ve ukeliği aşağılamak değil bu ficte baskın rolün açık bir şekilde jungkookta olmasından dolayı-yaş farkına dayanarak- eğer uke olsaydı ne olurdu diye düşünmeleri.. ilişkideki eğlence diyebiliriz buna.)
Jimin jungkook ile birlikte film izledikleri gayet normal bir anda jungkook'a gelip "üstte olmak istiyorum" demesiydi.
Jungkook anın şokuyla jimin'in dediğini duyduğunda tek oldukları salonda sağa sola bakmış üstüne bile alınmamıştı ilk başta. Ardından verdiği tepki koca bir gülüştü. Jiminde aslında üstte olmayı istemiyordu, itaat etmek, boyun eğmek özellikle bu Jungkook ise oldukça hoşuna gidiyordu.
Ki aksi olursa jungkook'u domine edebileceğini sanmıyordu. Jungkook yatakta gayet kaba olup domine edebiliyorken jimin ondan rica bile edebilirdi o an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.