Merhabalarr
Nasılsınız?
Vee umarım bol yorum gelir🤭💕
🌚
"Tae jungkook beni aramıyor." Jimin telefonda tanıdık numaranın ekranına öylece bakarken dudaklarını büzdü.
Doğum gününe üç gün kalmıştı ama jimin sabır edecek gibi değildi, taehyung isterse gidip konuşmasını söylüyordu ama bir kere bu işe girişmişlerdi ve gidip barışırsa gerçekleri anlatması gerecekti.
"Jimin gidip konuş diyorum hayır diyorsun sus diyorum susmuyorsun. Ne istiyorsun acaba sen?"
"Jungkook'u istiyorum." Taehyung derin bir nefes alıp kafasını koltuğun yastığına gömdü.
Jimin telefonu bırakacağı sırada bir bildirim düştü ana ekranına.
Jeonjungkook:
3.456.179 beğeni. 1.190.456 yorum.Yorumlar:
K: jiminle birlikte değiller mi?
Q: jimin yanındadır bence
W: ayrıldılar mi?
L: arkadaşlar hayal dünyanız çok mu geniş alt tarafı alkol resmi atmış ayrılık kısmını nasıl yakaladınız?
Z: jiminle selca hâlâ yok 😭
U: neden yalnızsın
X: bu anı bekler gibilermis arkadaşlar yalnız olduğunu nasıl anladınız mal mısınız?
-
Jimin yorumları görünce anlam verememiş ve jungkook'un bu saate dışarıda olup olmadığını merak etmişti. Fakat şimdi arayıp konuşursa ne diyeceğini bilmiyordu, gün içinde aramadın paylaşımı görünce aklına gelmiş gibi olacaktı.
İçi içini yiyordu ama ne yapacağı hakkında bir fikri yoktu.
-
"Jungkook sakin ol, arkadaşı olabilir hem? Sen işlerinle meşgulsun diye gelmeni istememiştir." Jungkook karşısında konuşan yoongi'ye bakmadan başını zeminden kaldırdı.
Dertleşmek adına yoongi'yi aramış yoongi sesindeki kötü oluşunu anında anlayarak hemen yanına gelmişti. Bir şeyler içerken jungkook olanları ayrıntı vermeden özet geçmişti.
"Yoon.. beni aldatmadığını biliyorum jimin öyle bir şey yapmaz. Ama ettiğimiz kavgadaki sözleri, bana yalan söylemesi, ne düşünmem gerek bilmiyorum ki." Jungkook çok fazla içtiği için yoongi son şişeyi elinden aldı.
"Şoförü arayayım gelip alsın seni." Jungkook ona bakmadan telefondaki numarayı açtı. Yoongi şoförü arayıp adres vererek gelmesini söyledi.
"Hem jimin'i bana daha önce anlatmıştın, jimin asla öyle birine benzemiyor! O günkü sözler gerçekten kırıcı kabul ediyorum ama sinirli anında söylemesi yapacağı anlamına gelmez. Bunu unutma tamam mı? Medeni insanlarsınız, gidip açıkça sor onu kafede gördüğünü ve kendisine neden yalan söylediğini sor. Sen çocukça davranacak biri değilsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanfictionbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.