31

8K 691 695
                                    

Merhaba

Şu kutsal rakamı smut olarak kullanmak vardı, of😔

🌚

"Jimin bence mesaj atmalısın." Taehyung arkadaşına elindeki telefonu gösterirken jimin dudak büzmüştü.

"Jimin jungkook senden ufacık dahi olsa bir adım görse bence koşarak sana gelecek, sadece nerede olduğunu sorsan bile yeterli onun için. Merak edildiğini bilmek istiyor."

"Taehyung bu yaptığı gereksiz kıskançlıklar nereye kadar sürecek bir şekilde kendini dizginlemeli!" Taehyung stresle ellerini saçlarında gezdirdi.

"Jungkook bu huyunu dizginlemekte zorlanıyor zaten geçmişteki tecrübeleri-" taehyung ne dediğinin farkına varmış gibi dudaklarını birbirine bastırarak bir küfür savurdu.

Jimin merakla dizlerini kendine çekmişken ayırıp yerinde dikleşti. Bilmediği bir şeyler vardı ve taehyung ondan gizliyordu.

"Geçmişte derken ne olmuştu ki?"

"Jimin jungkook'la yüz yüze geldiğiniz zaman öğrenmen daha iyi olacak senin için. Benim anlatmam doğru olmaz."

"Bana sadece neyden bahsettiğini söyle, ben detaylarını jungkooktan öğrenirim." Taehyung hâlâ kararsız dururken jimin yanına oturdu.

"Jungkook geçmişte yani bu şirket işlerini yeni yeni başarmaya çalışırken hayatında biri vardı. Jungkook'u ilk defa böyle görmüştüm, çok aşıktı çok seviyordu. Kızla ilişkileri jungkook'un çalışıp iş bulmak yerine hayallerinin peşinden koşarak insanlara projelerini sunmaya çalışması yüzünden bitmişti. Yani jungkook öyle sanıyordu. Daha sonra kızın jungkooktan habersiz boş zamanlarında evine başka insanları aldığını duyduk. Ayrılırkende jungkook'a nefret kustu, aldatılmayı hak ettiğini ve yetersiz biri olarak hep bunu yaşayacağını söyledi." Jimin şaşkınlıkla ona bakarken taehyung fazla detay verdiğini düşünüp sustu.

"Yani demeye çalışıyorum ki, güvenmemek değil fakat korkuyor. Aldatılmayı hak ettiği için her an yaşayacakmış gibi korkuyor jimin." Jimin derin bir nefes verip arkasına yaslanırken içi endişeyle doldu.

"Sana alttan al diyemem fakat birlikte bu huyunu travmasını yenmesinde yardımcı olabilirsiniz." Jimin elindeki telefonun kilidini açarken düşünmeden mesajı yazıp attı.

:

Jungkook asistanın yurt dışına gittiğini söyledi
Bunu ondan değilde, senden duymak isterdim. Lütfen aramızda ne yaşanırsa yaşansın sonunda birbirimizin kollarında olacağımızı biliyorsak böyle şeylerde haber verelim..olur mu? Seni merak ediyorum. Uçaktan iner inmez yaz bana lütfen.

Taehyung attığı mesaja bakarken jimin'i göğsüne çekmiş stresli arkadaşının saçlarını okşarken önümüzde yaklaşık on saat boyunca jimin'in bildirimlerini kontrol edeceğini biliyordu.

-

Jimin uyku akan gözlerini zorlukla açık tutarken hâlâ iletilmemiş mesaja bakıyordu, ya jungkook inmemişti yada interneti açık değildi.

Gözleri uykuya yenik düşerken taehyung'un kolları beline sarılmış iki arkadaş uyuyakalmıştı.

Sabah üst üste gelen bildirim sesleriyle jimin arkadaşını itip yerinde kıpırdandı. Huzursuzca gözleri açılırken sürekli gelen bildirim sesi onu sinir etmişti.

Telefonuna uzanıp, açarken jungkook'un onu gecenin bir yarısı aradığını gördü fakat büyük ihtimalle o kadar uykusu vardı ki duymamıştı. Yabancı numaradan gelen mesajlarla kaşları çatılırken bildirime tıkladı.

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin