Merhabalar!!
Satır arası yorum yapmayı unutmayın, okumayı seviyorum. Lütfen rastegele yorumlar atmayın hem diğer yorumları göremiyorum hemde okuması zevkli olmuyor):
🌚
" Jungkook, tamam sakin ol!" Jimin uzandığı yatakta bir oraya bir buraya giden elinde telefonla hem sessiz küfürler savurup bazıları arayan sinirli jungkook'a halsiz sesiyle fısıldadı.
" onlara hadlerini bildireceğim." Jimin yanından geçen iri bedenin kendinden büyük elini tutup durdurdu .
Lütfen yanımda oturur musun kook?" Jungkookun nefesi boğazında kalırken ilk defa ağzından duyduğu hitapla yerinde dondu.
Jiminin yatağının yanındaki sandalyeyi çekip oturdu.
Jiminin kollarındaki kızarıklık yerini korurken kıpkırmızı kollarına jungkook kaşları çatık bir ifadeyle baktı.
"Sen neden söylemedin badem'e alerjin olduğunu?" Istemedende olsa sesi kızar gibi çıkmıştı çünkü beyaz ince kolların şimdiki halini görmek onu üzüyordu .
"Ama Jungkook... nereden bilebilirim ki yengecin badem sosuyla yapıldığını." Dudakları büzülmüş bakışlarını kaçırırken jungkookun elleri nazikçe pembe yumuşak sacları bulmuştu.
"Pekala. Hadi biraz dinlen. Saat gece yarısını geçti." Jimin gözlerini kırpıp kafasını sallarken kolundaki serumun bitmesine yakın uykuya dalmıştı.
Sabah gözlerini zar zor açarken yanı başında yine jungkooku görmüştü. Henüz uyumadığı belli olan kırmızı gözleriyle telefonla ilgileniyordu.
" Jungkook?" Telefondan bakışlarını çekmiş hızla kendine yönelmişti.
"Oh günaydın. İyi misin?" Jimin şirince gülümserken başını sallamıştı.
"Neden uyumadın? Uykusuz görünüyorsun" Jungkookun elleri yanaklarını bulmuş yanaklarını hafifçe okşadıktan sonra ellerini çekmişti.
Jimin heyecandan kızarmamaya özen gösterirken dudaklarını dişledi.
"Önemi yok ben alışkınım." Jimin yerinden kalkarken odaya hemşire girmiş bitmiş serumu çıkarmak adına koluna uzanmıştı.
İnce bilekteki eli nazik olmayan bir tavırla iğneyi çekince jiminin ağzından engel olmadığı acı dolu bir inleme kaçtı.
"Ah!" Jungkookun katı bakışlarının hedefi olan kadın özür dilerken jungkook ayağı kalkmıştı bile.
"Dikkatli olsana! Çek ellerini." Jiminin ağrıyan bileğini ovan elinin yanına kendi elini getirmiş okşarken dudaklarını yaklaştırıp tüy kadar hafif bir şekilde öpmüştü.
"Özür dilerim efendim." Kadın odadan çıkmadan önce sayısız kez özür dilemişti.
"Jungkook kadına saygısızlık etmemelisin. Yorgun olmalı başka açıklaması olamaz." Dudak büzerek konuşması jungkooka hiç iyi gelmiyordu.
Zaten hâlâ bileğindeki öpücüğün etkisinden çıkamamıştı.
"Senin canını yakan kimseye nazik olamam." Jiminin bakışları yeniden odada turlarken jungkook elinde olmadan gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanficbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.