Selammm
Nasılsınız?
Bence bir yks öğrencisine göre aktifliğim idare eder? Dimiii, zorla evet dedirtmiyorum asla 😔
🌚
Kamptan döndükten sonra günlük hayatın telaşı yeniden başlamıştı, jungkook yığınla işi olduğu ve kreasyonu çıkaracağı için hazırlıklarla ilgilenirken jimin üniversitesi kampüsünde kahvesini içiyordu.
Taehyung nasıl olduysa oyunu kullandıklarını öğrenmişti. -asla jimin'in topallaması ile ilgisi yoktu.
"Eğlenceli miydi?" Yine muzip sesiyle konuşurken jimin gözlerini devirdi. Her dakika başı bu konuya değinerek jimin'i utandırmaktan zevk aliyordu resmen.
"Taehyung susacak mısın?" Taehyung pipeti ağzına alıp çilekli sütü ses çıkararak içerken jimin onun bu aptal hallerine gülmemek için çaba sarf ediyordu. Ciddi kalmak bu çocuğun yanında imkansızdı.
Oyun oynarlarken jungkook kuralları ihlal ettiği için jimin'in bir ceza hakkı vardı ve bunu uzun uzun düşünerek kullanmak istiyordu. Aklına binlerce fikir geliyor her biri birbirinden daha ilginçti.
"Kahvem bittiğinde jungkook'un yanına gideceğim, doğru düzgün görüşmedik şirkette çok fazla işi var."
-
Jimin elindeki soğuk kahve ile şirkete girdiğinde herkes onu tanıdığı için selam vermiş jimin onlara birer gülümseme vererek asansöre bindi. En üst kattaki sevgilisinin odasına varınca kapıya birkaç kez tıklayıp içeri girdi.
"Beni rahatsız etmeyin dedim!-" jungkook gelenin minik sevgilisi olduğu görünce kaşlarını çatmayı bırak kollarını iki yana açtı.
"Şuan ihtiyacım olan tamda sensin bebeğim." Jimin kollari arasına kendine bırakıp kahveyi masaya yerleştirdi. Jungkook kucağına alarak bacaklarını sandalyenin iki yanından sarkmasına sebep olurken kocaman bir sarılmaya çekmişlerdi kendilerini.
"Sorun ne sevgilim?" Jimin göğsüne sokulduğu sevgilisinin ensesinde ki tutumları okşarken jungkook memnun bir ses çıkardı.
"İlhamım yok , her şey en iyisi olsun derken karar veremiyorum yetişmeyecek hiçbir şey." Sesindeki bariz endişeyi fark ederken göğsünden ayrılıp yüzünü ufak elleri arasına aldı.
"Sevgilim sakin ol! Yapacağına inanıyorum, buraya kadar geldin gerisi senin için çok daha kolay." Dudaklarına uzanıp öpücük kondurdu.
Jungkook daha fazlasını istediğini belli etmek için dudaklarını öne doğru uzatınca bu şirin görüntüsüne karşı jimin kıkırdayıp dudaklarını iki parmağı arasına sıkıştırıp gülümsedi.
Üst üste öperken jungkook belinden kavrayıp geri çekilmesine izin vermeden öpücüğü derinleştirdi, jimin kucağında dikleşirken jungkook dudakları üzerindeki yumuşak dokuyla delirecek gibiydi.
Jimin'i öpmek çok başka hissetiriyordu, yumuşak lezziz dudakları bağımlılık yapıyordu.
Öpücük sesli bir hal alırken odada yayılan ıslak sesleri kapı böldü. Kapı birden açılıp içeri yoongi girince ikili hızla ayrılmak zorunda kaldılar.
"Çüş bastım -" hızla arkasını dönüp eliyle gözlerini kapattı.
Jimin utançla oturduğu kucaktan kalkmak için acele ederken jungkook onun bu hallerine gülümseyip yavaşça kucağından kalkmasına yardımcı oldu. Jimin'in lip balm'ı kendi dudağına ve kenarlarına bulaştığı için eliyle yavaşça temizledi. Jimin'in bu ufak hareketle yutkunmak zorunda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanficbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.