10

15K 941 659
                                    

Merhaba!

Yine duygu sömürüsü yaptınız ve minik kalbim dayanamadı 😭

Satır arası yorum yapmayana kızıyorum 😡

🌚

"Bir yanlışlık olmalı hanımefendi." Dedi jimin kapıdan birkaç adım geriye giderek.

Hemen yargılayıp gitmek istemiyordu 2. Bir vaka olmayacaktı.

Jungkook'a ve duygularına güveniyordu.

"Yanlışlık falan yok küçük." Kadın kucağında kıpırdanan ufak bedeni sallayıp susturmak adına sırtını okşadı.

"Minie? Bebeğim, neredesin?" Jungkook'un yeni uyandığı için boğuk çıkan sesini duydum.

Merdivenlere üstü çıplak altında eşofmanla çıkarken saçlarını karıştırıyordu. Jimin'in bedenini görünce gülümsemiş belinden tutup dudaklarını öpmüştü.

Kapıdaki bedeni görünce dudaklarını çekip kaşlarını çattı.

"Sarah? Sorun nedir?"

"Jungkook, önemli bir mesela var." Kaşlarıyla yanındaki oğlanı işaret etti.

Jimin rahatsızca kıpırdanırken jungkook belinden tuttu onun.

"Bu sevgilim jimin. Ondan yana bir sorun yok. Geç içeri." Genç kadın kucağındaki bebeğiyle odaları biliyormuş gibi hemen salona geçti.

"Jimin bebeğim özür dilerim. Her güzel anımız bozuluyor biliyorum. Ama gelip yanımda dur sarah'ın kim olduğunu anlayacaksın."

"Jungkook! Ne saçmalıyorsun. Kadın senin karin olduğunu söylüyor ve sen bana açıklama yapmıyorsun. Üstelik bebeği var!"

"Aşkım öyle değil! Lütfen gelip dinle." Jimini belinden salona doğru çekerken jimin sinirli suratıyla gelip ikisinden en uzak yere oturdu.

"Bu sarah 6 ay öncesine kadar evliydik fakat kucağındaki bebeği öz babasından almak adına yapılmış bir evlilikti. Kimse bunu bilmiyordu bu yüzden sarah seni tanımadığı için eşim olduğunu söyledi jimin-ah. Sarah'ın eski kocası pislik herifin tekiydi ve bebeği almak adına tek çözüm buydu. Zaten ikimizde çocukluk arkadaşıyız. Aramızda birşey olması imkansız bebeğim." Önünde diz çökmüş oturduğu koltukta jiminin diz kapaklarına okşarken jimin bakışlarını genç kadına çevirdi.

Sarah Jungkook'a üzgün bir sürat ifadesiyle bakıyordu. Jimin bu yüz ifadesini hiç beğenmemişti.

"Bunu bana daha önce söylemeliydin." Dizlerinin üstündeki büyük ellerin üstüne koydu ellerini.

"Üzgünüm bebegim, dünden beri bunu düşünüyordum ama uygun an hiç gelmedi."

Jimin'in boynuna elini koyup kafasını eğerek dudaklarını birbirine bastırdı. Jimin ona uyum sağlamış ellerini omuzlarına yerleştirirken jungkook'un ince kiraz dudaklarının yönetimine izin vermişti.

Sarah'ın sesli öksürmesi üzerine jimin rahatsızca ayrıldı. Nefes nefese kalmıştı.

"Konuşacak mıyız jungkook?" Sarah'ın sinirli sesiyle kaşlarını çattı jimin.

Bu kadını sevmemişti.

"Bekle. Şimdi gidip elini yüzünü yıka. İstersen duş al güzelim. Bu sırada kahvaltı hazırlanmış olur sarahla konuşup yanına gelirim birlikte yemeğimizi yeriz. Tamam mı?" Saçlarını okşayıp ayağı kalktı.

sugar daddy -JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin