Merhaba aşklarım (◍•ᴗ•◍)
Çok beklettim!! Ama sınavlar ve sözlüler derken ben burayı tamamen unuttum😭
🌚
Araba yavaşça evin bahçesinde dururken jungkook zor durumda olduğu için hassaslaşmış sevgilisini kucağına almış kalçasından tutarken şoföre arabayı park etmesini söyleyerek içeri taşımıştı jimin'i.
"Bay jeon-" hizmetlinin sesini jungkook'un sert bakışları bölmüş yukarı kata çıkarken herkesin evden çıkması için bağırmıştı.
Yatak odalarına geldiklerinde jimin vücudunu ele geçiren utanç duygusuna engel olamamıştı bir an.
Sevgilisinin güven verici kolları arasındayken yatağa yavaşça bırakılmış jeon'un iri bedenini üstünde hissetmisti.
"Ne o, az önceki arsız hallerine ne oldu bebeğim?"alaylı bir sesle fısıldadı jungkook kulağına.
Jimin içine derin bir nefes çekerek gözlerini aralamış jungkook'un çekik bakışlarıyla yerinde kıpırdanmıştı.
Daha fazla utanmamak adına jungkook'u kravatından tutarak kendine çekmiş dudaklarını birbirine bastırarak ıslak bir öpüşme başlatmıştı. Jungkook halinden fazlasıyla memnunken ileri atılıp daha fazlasını vermek için belinden kavradı.
Dilleri ve dişleri öpüşmeye dahil olurken jiminin dolgun et parçaları jungkook'un dişlerine maruz kalmıştı.
Galibiyeti olmayan bir savaşa girmişcesine dillerini sürterken Jimin nefes alamadığını hissettiği an geri çekildi. Jungkook önce jiminin ceketini çıkarmış ardından kendi üstündekilerden kurtulurken sevgilisi aç gözlerle hareketlerini takip etmişti.
Jiminin iki yana açtığı bacakları arasına girmiş yavaş yavaş ikisini çıplak bırakırken jimin iç çamaşırı içinde hapsolmuş penisinin seğirdiğini hisseti.
Jungkook'un arsız elleri kendi gömleğinin düğmelerini çözerken sıra jiminin gereksiz kumaş parçalarına gelmiş en saf hallerine gelene kadar çıkarmışlardı.
Jimin beğenilmeyecek korkusuyla gözlerini kapatırken jungkook gözlerini kapattığı ellerini önce öpmüş ardından uzaklaştırarak gözlerini öpmüştü.
"Gördüğüm en ama en güzel şeysin. Bırak'ta gözlerim ilahi vücudunda kutsansın." İnce dudaklarını boynundan başlayarak düz karnına ilerletti.
Öpücükleri masum olmaktan çıkarak ısırıklara dönüşürken jimin ihtiyaçla kafasını bastırmıştı sevgilisinin.
Belini gererek elini çarşaflara atmış ufacık bir temasla nasıl böyle muhtaç hale geldiğini kendide anlamamıştı.
Jungkook yatağa fırlattığı kravatı alarak jiminin boynundan ellerine geçirmiş bağlamıştı. Kendini jimin'in yanındaki boşluğa atıp sırtını yatak başlığına yasladı. Bacakları yayvanca iki yanda dururken sertleşmiş iri uzun aletini o zaman fark edebilmisti Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar daddy -Jikook
Fanficbeni seviyor, bana tüm parasını veriyor. Bu gucci, prada rahat. O benim sugar daddy'im.