Miután össze találkoztál azzal az édes kölyökkel, aki legyőzött téged harc nélkül teljesen fordulópontra érkezett az életed. Meg voltál zavarodva és nem tudtál sokszor döntéseket hozni, a fiú mikor pedig veled volt ezen jót szórakozott és kisegített téged, sokszor akár rávezető kérdésekkel is. Abból a komoly tapasztalt nőből újra egy félénk szerelmes kistinédzser lettél, s ahogyan a fiúval egyre több dolgot tapasztaltál meg rá kellett ébredned arra, hogy ez hiányzott az életedből és boldogsággal tölt el, hogy ott van valaki melletted, akire újra teljesen őszintén számíthatsz bármekkora kis gondod van. Mert a fekete hosszú hajúnak érzéke volt ahhoz, hogy kiszúrja ezeket az apró kellemetlenségeket rajtad. Tény, hogy nem volt okos egy személy, mert sok butaságot csinált vagy akár mondott neked. De te se az iskolába lettél az, aki most vagy, így nem voltál hajlandó elítélni a fiút és a kis butaságait. A fiú pedig egy idő után már igazán szeretett tőled tanulni, így az ő kérésére bevezettétek azt, hogy ami érdekli arról te mesélsz neki esténként, mikor volt időtök együtt lenni. Aranyosnak találtad azt, ahogyan a szobádba belepózik és befekszik melléd az ágyadba. De gyakran kérdezted arról, hogy otthon nem e aggódnak miatta, hiszen vagy a Tomannal volt vagy pedig veled. Sose beszélt arról, hogy otthon lenne, amit egy ideig nem értettél, majd megtudtad, hogy a kapcsolata eléggé felhős az anyával. Így már annyira nem is érdekelt a téma téged, csak mindig azon voltál, hogy este legyen fedél a feje felett. Az mindegy volt, hogy nálad vagy a bandából valaki másnál, csak biztonságba akartad tudni a kisangyalt. Mert bizony te Baji Keisukére egy rossz szót se tudtál volna mondani, lehet hogy az átlagnál túl makacsabb volt és szeretet verekedni, de sose ártott neked egyszer se, mindig azon volt, hogy neked jó legyen. Ezt pedig tisztelted benne és rajongtál érte egy idő után, Baji pedig ezt kihasználta ha néha az átlagosnál több szeretetre volt szüksége. A randijaitok nagy része pedig ennek az áldozatává vált, de téged egyszer se zavartan. Nem bántad azt hogy fényűző helyek meglátogatása kimaradt az életedből, neked tökéletesen megfelelt a szobádba együtt töltött idő, vagy mikor a GSX 250 E-n ölelkezve beszélgetettek. Baji jól értett ahhoz, hogy ne kelljen rajta kívül neked semmi más melléktevékenység, viszont a mostani randitokon megbeszéltétek, hogy vissza mentek oda, ahol először voltatok randizni. Nem foglalkoztál azzal, hogy valami különleges ruhát vegyél fel, úgy öltöztél fel mint mindig szoktál. Majd igyekeztél ki a fiúhoz, aki addigra már megérkezett eléd egy széles vigyorral az ajkain, alaposan megnézted magadnak az egyenruhás fiút, miközben felültél mögé a motorra, ami neked is a szívedhez nőtt, amióta volt lehetőséged rajta ülni. Megérkezve az épülethez, izgatottan indultál meg a fiúval kézenfogva. Amióta nem jártatok ott, a kajálda becsődölt, és már csak a kis suhancok jártak be vadálkodni. A betört üvegszilánkokon végig sétálva néztetek körbe, majd sétáltatok be a felső emeletre, ahol az asztalotok is volt. Boldogan ültél fel az asztalra, majd pillantottál fel Bajira, aki közelebb lépve hozzád ölelt magához szorosan.
-Hoznunk kellett volna valami kaját Baji. -bújtál bele a fiú mellkasába.
-Gondolhatunk volna rá. -helyeselt a fekete hajú, miközben nyakadba hajtotta a fejét.
-Miért nem nézzünk jobban körbe? Hátha van itt valami izgi! -jutott eszedbe a remek terv, és a kaland vágytól hajtva indultál meg a szerelmedet magaddal húzva. Baji egy pillanatig se ellenkezett veled szembe, hanem szorosabban fogva a kezedet követed téged arra amerre vezetted őt. Természetesen hamar a konyha részen lyukadtatok ki, s mint két rossz kisgyerek mindent megnéztettek nagy érdeklődéssel. Miközben te nagyban kotorásztál egy mélyhűtőbe sercenés csapta meg a füledet, riadtan kaptad hátra a fejedet. Elfehéredve martál bele Baji karjába, és indultál meg vele futva a kijárat felé, szerencsétek volt, mert ahogyan kiértettek a gázpalack amit Baji piszkált felrobbant. A fekete hajú fiút szorosan ölelted magadhoz és pillantottál az épületre, amiből lángok csaptak ki.
-Woahh ez volt életem eddigi leglobbanékonyabb randija! -szólalt fel Baji vidáman, te pedig felháborodva kaptad rá a fejedet, majd neveted el magadat és bújtál a fiú arcához. Hosszú csókot nyomtál Baji ajkaira és ültél fel a földön, majd segítetted fel a fiút a földről. Aki még mindig saját viccén nevetgélve ölelt magához szorosan, te pedig viszonoztad az ölelést.
-Na gyere te gyújtogató, húzzunk innen még mielőtt a rendőrség ideér.
Másnap a bűncselekmény benne volt a tévébe ti pedig épp a többiekkel voltatok, Baji a tévét figyelve ölelt magához szorosan, majd a hajadba hintett el egy puszit.
-Akkor most körözött bűnöző vagy? -kérdezte meg a fiú hangosan.
-Baji ne kend rám azt amit csináltál, legyél jó fiú és a lobbanékony személyiségeddel maradj csendbe, mert ha valaki meghallja a rácsok mögül fogsz sisteregni. -szavaid után egy puszit nyomtál a fiú ajkaira, majd fordultál a Toman felé, mintha épp az időjárásról beszéltettek volna.
YOU ARE READING
Tokyo Revengers oneshot
Short StoryHello-hello srácok! Ez a könyv mint ti is láthatjátok egy Tokyo Revengers oneshot lesz, amióta rátaláltam a mangára és animére teljesen magával ragadott, így egy idő után magamhoz hűen már csak ezen járt az eszem. Kicsit megspékeltem ezt a könyvet...