[Buddy]

414 16 8
                                    

 




 Az iskolai éveid alatt arról voltál híres, hogy csatlakoztál egy bandába, ez mindenki számára az osztályban nagyon menőnek, és elképesztőnek hangzott. Az elit iskolából te voltál az első, aki ilyen kihágást merészelt tenni. Így természetesen a tanárokat átjátszva nem tudták meg, hiába nézték folyamatosan ki kerül züllőtt társaságba. Tehetséges voltál abban, hogy át járj más eszén. Így az sem okozott nehézséget számodra, hogy legyen a bandából hírneved, de senki se jöjjön rá, hogy te vagy a bandatag. A cseles észjárás miatt kerültél be a gengbe is, a két legkirályabb osztagvezetőt kaptad. Akik hamar a legjobb barátaid lettek, s a jószívűségük miatt a Toman se tudta meg, hogy te elit iskolás vagy. Lehet, hogy mások a két osztagvezetőről nem teljesen úgy vélekedtek mint te, de te ismerted azt az énjüket, amely miatt annyira csodáltad, és tiszteled őket. Nem kezeltek másként, mert tehetős a családi háttered, nem voltál más azért mert elit iskolás vagy, nem voltál azért se kivétel, mert lány vagy. Ugyanannyi figyelmet, tiszteletet, és elvárás volt feléd, mint mindenki más felé. Ezt pedig egyenesen imádtad bennük, ők voltak számodra a legjobbak. Mindig is úgy voltál vele, hogy bármi baj lesz akár a tűzbe is mennél értük. De azért mélyen legbelül remélted, hogy ez a lehetőség sose adódik meg számodra. Nem szeretted volna, ha valami bajuk esik. Túlságosan fontossá nőtték ki magukat benned, természetesen az osztag többi tagja is, de a két fiúval a kapcsolatod sokkal szorosabb, és elmélyültebb volt. Így amikor egyre jobban kezdett elfajulni a kialakult tragédia sorozat, úgy érezted ideje tenned is valamit. Saját kezedbe vetted az irányítást, egyáltalán nem tetszett az az elfajult helyzett számodra, hogy minden egyes alkalommal csak rosszabb, és rosszabb események kezdenek kialakulni a Tomanba, majd aztán Mikey a harmadik osztag kapitányának tette Kisaki Tettát, már akkor úgy érezted, hogy betelt a pohár nálad. Mégis valamiért úgy érezted jobb ha vársz, de ez óriási hiba volt. A nagy tragédia után, pedig egyáltalán nem megülve a seggeden, indultál meg a javítóintézetbe, hogy a harmadik osztag kapitányát kihozd onnan. Nem lehet őt helyettesíteni egy féreggel, mert bizony Kisakira úgy gondoltál, mint egy kártékony patkányra. Nagy erőfeszítésbe került, és rettentő nagy elszántságba, hogy végül Pah-chint kiengedjék a javítóintézetből. De alátámasztva a tényeket, hamar át tárgyalták az eseményeket, és a fiú kiszabadult onnan. Pah teljesen megilletődve sétált hozzád, majd kedvesen elmosolyodva ölelt szorosan magához. 




-Még ne kezdj el hálálkodni megannyi dolgunk van, kezdve azzal, hogy a vezetőnknek beolvasok egy jókorát, amiért lecserélt téged! -dühösen ölelted magadhoz a szőke hajú fiút, aki a hajadba nevetett. 




-Jobb osztag tagot se kívánhatnék nálad, [Neved]. -a fiú megpaskolta a lapockádat, majd érdeklődve nézett körbe. -Gyalog jöttél? -kérdezett rá a biztonság kedvéért a fiú, te pedig felsóhajtva bólintottál. Neked nem lehetett motora jogosítványod, mint a többi tagnak. A családod hallani se akart arról, hogy motorod legyen egyenesen háborús kijelentést tettél először ezzel otthon. Így lemondtál a lehetőségről, s ha a fiúk engedték akkor velük motorozgattál, de akkor se igazán te vezettél. Egyikőjük se vallotta be, de azért igazán odafigyeltek arra, hogy sose legyen semmi bajod se. Nem kezeltek másként, de mindig bennük volt a kedves gesztus, hogy óvatosan tegyél mindent. Tehát ha engedték is, hogy motort vezes, ők mögötted ültek és segítettek neked. Bár sose bántad, hogy ennyire figyelmesek, még ha az eseted lett volna valamelyikük akkor lehet lett volna ezzel egy jókora piros pontjuk nálad. De sose éreztél irántuk semmi romantikus vágyat, ahogyan ők se irántad. 




 Megérkezve a Toman gyűlésre oldaladon Pahval azonnal nagy figyelemre tettél szert, s már senkit se érdekelt az, hogy Mikey épp mit magyarázz. Mindenki elképedve nézte a melletted lévő fiút, egyenesen belenéztél Mikey szemeibe, aki teljesen ledöbbent, és nagy szemekkel nézte Pah-chint. Elindultál a fiú felé, de útközben megtorpantál, vagyis változtattál az irányodon. Kisaki elé léptél, s arcodon egy fintorral néztél a szemébe. Tudtad jól, hogy mit ígért Mikeynak, mert hallottad amikor Baji mondta. S ez volt a te ütőkártyád most mindenkivel szemben, mert te tudtál bizalmas információkat. Lány voltál így a társaság megbízott benned, s sok kérdéssel fordultak hozzád. Te pedig most nem féltél ezeket felhasználni Kisaki ellen, utáltad a szemüveges srácot, és alig vártad, hogy megszabadulj tőle. 




-Kisaki Tetta a harmadik osztag vezetője, ha jól emlékszem azt mondtad kihozod Pah-chint. Ne aggódj, már nem kell ezt kamuzni, mert kihoztam helyeted. Most pedig takarodj el innen! -fenyegetően hajoltál hozzá közelebb, és martál bele a rajta lévő egyenruhába. -Semmi keresnivalója egy patkánynak itt, és te az vagy Tetta! -öklöd hangos csattanással törte szét a fiú szemüvegét, és valószínűleg az orrát is. Az összes gyűlölet, ami benned volt egyszere szabadult fel, így óriási örömet okozva számodra. Felemelő érzés volt, ahogy püffölted a férfiút, aki még védekezni se bírt, olyan erősen, és lendületesen verted. A bandából senki se merészelt megállítani téged, egyrészt mert egyetértettek azzal, hogy a harmadik osztag egyedül csak Pah és Peh-yanhoz tartozik. Másrészt sose láttak téged ilyen agresszívnak, így nem tudták mennyire lenne kockázatos közbelépni. Mert benne volt a pakliba az a lehetőség is, ha valaki közbelép őt sem fogod kímélni, egy pillanatra se. Lassan egyre jobban lecsillapodtál, s ajkaid közül egy elégedett sóhajtás hangzott fel. Eleresztve az ájulásig vert Kisakit léptél odébb, és néztél rá Mikeyra. Egyáltalán nem akartál vele rosszban lenni, hiszen tudtad jól, hogy ő az egész bandát veszi alapul és nem csak az érzéseit, de úgy érezted ő is megérdemelné ezt a bánásmódot. -Te leszel a következő, aki így fog járni, ha le mered mégegyszer cserélni bármelyik tagot is! -a kijelentésed fenyegetés volt, mégis a Mikey mellett álló Draken csak lehunyva a szemét elmosolyodott. Ha más fenyegette volna meg Mikeyt biztosan csúfosan a földbe döngölte volna, de Draken tisztelte azt, hogy te is ugyan annyira tiszteled Pah, és Peh-yant, hogy ennyire messzire elmész értük. A két fiú szorosan öleltek magukhoz, miközben egyszere kiáltottak fel örömükben. 




-Öcskös, nálad jobban sose kívánhatnék! -Pah-chin a fülled mellett kiáltott fel, a másik fiúval egyszerre. Boldogan elmosolyodva ölelted őket magadhoz, igazán hiányoztak már számodra, hogy egyszerre öleld őket magadhoz. 




-Igazán megtisztelő Pah, hogy öcskösnek hívsz. -pusziltad meg a fiú arcát, majd Peh-yan arcát is. A két fiú pedig egyszerre nézett rád vörös arccal, eddig sose tettél semmi ilyesmit se, így váratlanul érte őket a "támadásod". 




Hello-hello! 

Meghoztam a világon a két legjobb karaktert, istenem annyira szeretem az ő összhangjukat, és hogy Peh-yan mennyire tiszteli Pah-chint (つ≧▽≦)つ Számomra olyan elragadó a két fiú kapcsolata, így nem volt kérdés, hogy végül ez fog fontos szerepet kapni a velük való fejezetben. Remélem tetszett nektek, és emlékszem hogy Sasaki_Fuji kért Peh-yannel részt. Tudom ő nem játszott benne nagy szerepet, de azért remélem tetszik (a későbbiekben valószínűleg külön-külön -mint az ikreknél- érkezik rész) <3 

Tokyo Revengers oneshot Where stories live. Discover now