[Hang out at an arcade with Toman and the girl]

529 14 5
                                    






-Hé, hol vagytok? Már majdnem ott vagyok. -beszéltél telefonon Drakennel.




-A bejáratnál vagyunk. -válaszadása közben, te leszálltál a buszról, amin voltál, és odafelé haladva láttad, ahogy a banda integet neked. 




  Rohansz feléjük, és elindultál az üzlet belsejébe, miközben sétáltál zenét hallottál a játékteremből, és az emberek beszélgetését hallodtad magad körül. Mindenki leült az asztalhoz, Mitsuya úgy döntött, hogy frissítőket szerez, hogy mindenki hidratált maradhasson. A társaságotok beszélgetett egymással, és néhányan elmentek játszani. 




-Hé, akartok játszani? -Yuzuha a PAC-Manre mutatott. 




-Igen, persze. -elindulsz felé, és látod, hogy Emma és Draken követtek titeket. Sejtetted, hogy ők is játszani akarnak. -Srácok, szeretnétek játszani? -kérdezted meg tőlük érdeklődve.




-Igen, bár Emma nem akar játszani. -mondja Draken elhúzott ajkakkal. 




-Srácok, kezdjétek el a játékot. -Emma éljenezni kezd hátulról, majd folytatja a mondandóját. -Oooo, van egy ötletem! -Yuzuha zavartan ráncolja össze a szemöldökét, miközben a lány felé fordul. 




-Szia Emma, nem zavar, hogy megzavartál minket? -teszi fel a kérdést a lány kissé morcos arccal, de úgy látszik ez senkinek se tűnik fel. 




-Ok, az elképzelésem, hogy aki a legtovább él, puszit kap tőlem -szólal fel Draken mellől Emma. Te és Yuzuha döbbent arccal fordultok felé.  




-Ehh, Emma, ​​már nem randizol Drakennel?! -kérdezed meg zavartan figyelve a szőke párost. 




-Igen. -válaszolja Draken.  




-Tudom, hogy foglalt vagyok, de látni akarom, hogy az emberek harcolnak értem. -mondta egy mosollyal az arcán.




-Nos, ha ezt mondja, mi is megtehetjük. -válaszoltad zavartan. -Csak azért vagyok itt, hogy játszhassak, bármi legyen is a szabály. -Yuzuha zavartan nézett rátok, majd morcosan rakta mellkasa elé a kezét.



-Hé, ezt nem engedem, ő az én barátnőm, mit gondolsz! -Draken tiltakozni kezd, az emberek elfordítják a fejüket, amikor hallják, hogy Draken kiabál, és látják, hogy Mikey és néhány ember összegyűlik, hozzátok lépve. 






 -Ken-chin, mi történt?  - kérdezi Mikey dorayaki evése közben. Draken elmagyarázza Mikeynak, aki persze azonnal tovább is adja mindenkinek. -Oi mindenki! Emma fogadást kötött arról, hogy aki nyer, csókot kap tőle! - Mikey köré gyűlik mindenki, aki szeretné látni a versenyt. -Nos, úgy tűnik, van közönség, kár lenne visszautasítani őket. -vidáman mosolyogva figyel titeket a szőke sunyi fiú.





-Rendben van legyen, benne vagyok. -sóhajtottál fel lemondóan arról, hogy csak nyugisan játszol egyet.





-Jó, nem akarok ennek része lenni. -Yuzuha feláll a helyéről, és csatlakozik a közönséghez inkább. Draken átveszi az ő helyet, így már ő ül melletted. 




-Nem lesz könnyű dolgod [Neved]. -Draken főlényesen mosolyog rád, te pedig jóízűen kineveted őt és a szavait.




-Hagyd abba a nagy beszédet, nem te fogsz nyerni. -válaszoltad arra, amit Draken mondott. Elkezdtettek játszani és összegyűjteni a kis aranypontokat, mindketten elkezditek átsiklani a szinteken, mintha semmi sem lenne, de hamarosan elértétek a 32. szintet. A dolgok kezdtek nehezebbé válni, és mindketten az utolsó életetekben voltatok. Mind a ketten láttátok, hogy még egy energizáló maradt,  ahogy közeledtél, látod, hogy Draken száguld felé, és mindketten izzadni kezdetek a feszültség miatt, ami kialakult a miatt, hogy ki fog nyerni. Remélted, hogy nem Draken fogja megszerezni, hiszen játék közben elkapott a versenyszellem energiája téged. A szellem elkezdet bezárni titeket a játékban, aztán már eléggé szoros volt a huzam és.... elérted! Megkönnyebbülten sóhajtottál fel, miközben Drakent elragadja a szellem. 





Tokyo Revengers oneshot Where stories live. Discover now