[Baji being chaotic]

458 28 14
                                    

 





 A lakótelepen, ahol éltél mindig terjedtek pletykák mindenkiről, és mindenről. A családod pedig ezzel sosem foglalkozott, vagyis csak ezt állították. Hiszen mindig odafigyeltek arra, hogy rátok ne mondjanak semmi rosszat se. Természetesen te ezeknek sose hittél, mármint melyik 14 éves lenne benne egy gangbe. Persze, hogy egyik se. Az a felnőttek dolga, nem pedig a gyerekeké. Ebben a gondolatban éltél, hosszú hónapokon keresztül, majd az iskolába, melybe át kellett iratkoznod, hogy szüleid anyagi helyzetük jobb legyen, kaptál magad mellé egy társat, akit korrepetálnod kellett. Nem értetted, hogy miért neked kell. Mármint igazán jól esett a tanároktól hallani azt, hogy mennyi okos és jó gyerek vagy, neked biztos menne, de új voltál abban az iskolában. Végül inkább nem foglalkoztál vele, és csak megtetted. Viszont a fiú egy hónapig szó szerint meg se jelent, ez pedig téged iszonyatosan felidegesített, hiszen nem tartottad szórakoztatónak azt, hogy késő estig az iskolában vársz, hátha megjelenik a fiú a korrepetáláson. Majd körbekérdeztél minden új barátodat a fiúval kapcsolatban, akik mondtak neked pár információt. Megejtve azt is, hogy Baji mennyire veszélyes, és szemtelen egy srác. Viszont senki se tudta azt, hogy te mennyire ki tudsz fordulni a mézes-mázas viselkedésből, ha szükség van rá. Ahogyan meg tudtál a fiúról egy pontos leírást, és azt, hogy most hol lesz a gyűlésük már indultál is oda. Nem voltál félénk kislány, igazán talpraesett, masszív személyiséggel rendelkeztél. Nem hittél a horoszkópos butaságokban, de egyértelműen passzolt rád a saját horoszkópod leírása, azzal kapcsolatban, hogy mennyire gonosz is tudsz lenni. 




 Hajad minden egyes lépésnél fellibbent, ezzel együtt a fekete iskolai szoknyád is minden lépésnél fel-fel libbent. Elegáns, csinos lány voltál. A fehér ing jól kiemelte az alakodat, a szoknya is rásegített, a hosszú fekete combzoknik pedig főleg kiemelték a szép lábaidat. Imádtad a testedet, és az elszántságodat, nem tudtál magadra panaszkodni sosem. Hiszen mindig csak igazad lehet, és amit akarsz azt megszerzel magadnak. Most pedig mindenáron moresre akartad tanítani a 14 éves srácot, hogy veled többet ne merjen szórakozni. Fekete bakancsod alatt a kis kavicsok megropogtak, ahogyan nagy léptekkel igyekeztél a fekete egyenruhát viselő társaság felé. A bandában Bajit kerested rögtön a tekinteteddel, majd amikor megtaláltad lépteidet megszaporáztad, s elrugaszkodva a talajtól bakancsod talp része a fiú vállainak csattant, az öklöd pedig az arcában. Mindenkit megleptél, viszont téged is ért meglepetés, mert nem számítottál arra, hogy a fiú milyen gyorsan fog reagálni. Hamar alá kerültél, és vérző orral, dühösen fújtatva nézett le rád. Ahogyan találkozott az iriszetek egymással, te kissé meglepődtél, hiszen a srác még vérző orral is jól nézett ki.  




-Oi kaotikus seggfej, mi lenne ha pár órát inkább velem töltenél el, és nem az idióta haverjaiddal? -felvontad a szemöldöködet, miközben kezeidet megemelve újra fordítottál a helyzeten, így győzeledelem ittas mosollyal az ajkaidon ültél a fiú mellkasán. Kezeit a feje fölött tartottad összefogva, hogy ne tudjon semmit se csinálni. A fiú arcát vörösség kezdte ellepni, belőled pedig hangos nevetés hangja hallatszott fel. -Nem úgy értettem, hanem én korrepetálak téged, hogy ne bukj meg. -nagyon is jól szórakoztál a fiút figyelve, aki még mindig piros pozsgásos arccal pislogott fel rád. 




-Nem te vagy az új lány az osztályban? -kérdezte meg a saját hangszínétől most sokkal inkább eltérő hangon. Oldalra döntötted a fejedet egy féloldalas mosollyal, ez azt jelentette, hogy bármennyire is színleli azt, hogy nem figyel, igen is figyelt minden egyes nap.  




-Ha már ennyire okos, és figyelmes kisfiú vagy. Akkor akár azt is megteheted, hogy nem várats meg egy lányt sem egy hónapig. Mert igazán fogytán van a türelmem, és utálok srácokra várni. -félreérthetően beszéltél, és Bajit újra zavarba hoztad, de igazán tetszett számodra a kipirult arcú fiú, még úgy is, hogy az orra alatti rész véres volt. Felállva Bajiról, megfogtad a kezét, hogy talpra állítsd a fiút. Aki összeráncolt szemöldökkel figyelt téged, egyértelműen próbált rólad leolvasni bármit, ami alapján megérthet téged. 




 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.




 A motoron ülve elmerengve figyeltél a távolba, miközben a körülötted lévő társaság lelkesen beszélt valami hülyeségről. Sose kötött le téged igazán egyik személy se, így ritkán, csak ha muszáj volt akkor beszéltél velük, egyébként csendben elvoltál magadnak. Viszont ma volt Baji születésnapja, így muszáj voltál a barátaival lenni, hogy a jól megszervezett meglepetést meg tud csinálni, s szerencsédre a srácok segítettek neked ebben. Fáradtan nyújtóztál meg, miközben megláttad a felétek siető fekete hosszú hajú srácot. Mikor közelebb ért már ajkaira egy boldog ravasz mosoly ült ki, amelyet te olyannyira szerettél. Oldalra billentett fejjel figyelted a fiút, aki egyértelműen egy verekedésből tartott felétek. Kuncogva ölelted magadhoz, ahogyan eléd lépet, s a haját kibontottad, ami egy szoros copfba volt felfogva. 




-Komolyan ha nem hónapokat kell rád várni, akkor órákat, mert épp verekedni támad kedved. Hogyan lehetsz ennyire kaotikus? -apró gyengéd csókot nyomtál a fiú ajkaira, aki ajkaidra nevetve vont magához közelebb. 




-Baji Keisuke lévén, csak kaotikus lehet velem minden. -csókolt meg téged, miközben kezeivel szorosan ölelt magához. 




-Persze idióta! -szorosan ölelted magadhoz a szerelmedet, aki a hajadba nevetett vidáman. 




Hello-hello! 

Bocsánat srácok a rövid rész miatt, de igazán nem volt most semmi ütős ihlettem. Viszont gondoltam tartok egy kis story timeot, szóval tegnap voltam kint mondoconon, ha valakit érdekelnek a képek, akkor instagramon zsina._ néven megtalálja. Kis ízelítőnek addig is, én Baji cosplayben.: 

Tokyo Revengers oneshot Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang