23:00, Kávét fogyasztasz és Bursting dalokat hallgatsz. Arra várva, hogy Shinichiro hazaérjen a munkájából. Hát persze, a motorboltja. Valószínűleg nagyon nehéz volt várnod éjfélig, amíg hazaér. Amíg vársz, az ablakot bámultad mellette ülve, és figyelted az elhaladó autókat, ahogy az utcai lámpák ragyognak a csillagokkal az égen. Hirtelen egy másik túlgondolt butaság jutott az eszedbe. A gondolatmenet egészen reálisnak tűnt, hogy már nem szeret téged. Körülbelül két nappal ezelőtt mindketten veszekedtetek valamin, ami persze nem volt más mint a boltja, mindig arról van szó, semmi másról. Nos igen a boltja, az utóbbi időben úgy tűnik, hogy Shinichiro nem törődik veled. Mindig emlegeti a boltját. De azt sosem kérdezi meg tőled, hogy hogyan alakult a mai napod, és még azt se, hogy miért várod meg, hogy hazaérjen? Elkezdett fájni a szíved, ha erre gondoltál, és ha belegondoltál, hogy vitázz vele, a dolgokról amik zavarnak, vagy csak mert túl gondolod az élet történéseit, akkor még jobban fájdalmat éreztél. Shinichironak persze ez sose jelentett sokat az összes veszekedést úgy kezelte, mintha semmiség lenne számára. Természetesen, ahogyan erre gondoltál újra kezdted túlgondolni a helyzetett, amibe kerültél.
- Mi van, ha már nem szeret? Mi van, ha sokat mondtam annak idején a rossz dolgokat a boltjával kapcsolatban, és most megsértettem az érzéseit? AARRRGHHH! NEM TUDOM, MIT TEGYEK! - öntudatlanul kiabáltál anélkül, hogy észrevetted volna, hogy nem csak a belső hangodat használva ordítottál, hanem tényleg hangosan kiejtetted a szavakat. -Mi van, ha nem szeret engem? Idegesítettem? -irányíthatatlanul zokogni kezdtél, olyan szinten hogy majdnem előjöttek az öngyilkos gondolataid is. Miközben magaddal belső viszájaid voltak hirtelen megváltozott a zene. Figyelmen kívül hagytad, majd eszedbe jutott, hogy teljesen egyedül vagy, ebben a legijesztőbb az volt, hogy mégis valaki felemelte a fejedet a saját arcával egy vonalba.
-M mi... -dadogtad, miközben felemelte a fejed. Elakadt lélegzettel, és meglepett arccal néztél rá, aztán felismerted, hogy ki az.
-Shinichiro? -zavartan szólaltál fel, miközben ő megölelt.
-Hé, nagyon rosszul gondolod. Miért mondtad ezt? Tudod, hogy veled akarok lenni, mert szeretlek.
-D de, -Shinichiro félbeszakított téged a beszéded közben.
-Shh! [Neved]... Én sajnálom, hogy ilyesmibe kevertelek. Nem gondoltam komolyan, hogy ez ilyen nehéz lehet majd neked. Én csak szeretném kifejezni, hogy mit érzek irántad. De azt hiszem, nem tehetem.
-Shinichiro... - féktelenül zokogni kezdtél, így szorosabbá tette az ölelést, mint valaha, olyannyira, hogy még levegőt is nehezen kaptál.
-Most elég a drámából. -Shinichiro lassan felállt, miközben gyengéden húzott téged.
-Hm? Mit csinálsz? -kérdezted zavart hangsúllyal a hangodban. Gyengéden elmosolyodott, és halkan kezdet el hozzád beszélni.
-Szabad egy táncra Kedvesem? -szelíden mosolyogtál, amikor Shinichiróra néztél azzal az aranyos kis fényes, és könnyes szemeiddel. Megfogtad Shinichiro kezeit, és lassan ringatózni kezdtél vele, miközben szólt a zene. Mellkasában pihensz, miközben imbolyogsz, hallgatod a szívverését. Érzed a melegséget a testén, amitől kényelmesen érzed magad. A sötét éjszakában ragyog a holdfény, te pedig arra a döntésre jutottál újból, hogy lehet Shinichiroval a párkapcsolat egy igazi küzdelem, de ezekért a pillanatokért teljesen megéri.
Hello-hello!
Ez egy fordítás lenne, nem a legjobb az angolom, így egyes részek át vannak fogalmazva, és kipótoltam, hogy kicsit érthetőbb legyen, de azért remélem élvezhető volt számotokra. Igazán megtetszett a hangulata miközben olvastam, és szerintem nagyon aranyos kis történet.
Írással kapcsolatban info:
Elsősorban helyhez közel mindenkiről, vagy legalábbis majdnem mindenkiről akarok írni egy fejezetet, így akik eddig nem voltak ne aggódjatok miattuk, idővel velük is lesz. Összesen 121 playlist van lementve, ami folyamatosan bővül.
U.i: mármint mindenkivel akarok írni egy fejezetet, de valószínűleg lesznek olyanok akikről több lesz xd
CZYTASZ
Tokyo Revengers oneshot
Krótkie OpowiadaniaHello-hello srácok! Ez a könyv mint ti is láthatjátok egy Tokyo Revengers oneshot lesz, amióta rátaláltam a mangára és animére teljesen magával ragadott, így egy idő után magamhoz hűen már csak ezen járt az eszem. Kicsit megspékeltem ezt a könyvet...