Kağıta kara kalem çalışması yaparken müziğin sesini birazda açtım. İlk defa bir insan yüzü çalışması yapıyordum. Ama başaramıyordum. Kağıdı sinirle ezip odanın diğer ucuna attım.
'Ben yalnız gül böcek resmi çekeğim.' dedim kafama vurarak. Delirdim ya ondan.
'Kendi kendine konuşmayı bırak. Aşağı gel seni biriyle tanıştıracağım.' deyip Yaren kapını kapattı. Kim ki şimdi bu. Uflayarak yerimden kalktım. Yavaş haraketlerle aşağı indiğimde sarı saçlı ve kendiside biraz sarı olan kız ablamla konuşuyordu. Ablam eskinden kumraldı. Saçları kahve rengiydi. Yurtdışına gitti saralttı saçlarını. Belkide şu kıza özendi.
'Seni kardeşimle tanıştırayım Sahra. ' deyip ayağa kalkınca ablam şu kızda kalktı.
'Bu Sahra Eylül. Universiteden arkadaşım. Hatta artık can arkadaşım. Buda Eylül Sahra. Kardeşim. Benden sonraki. ' deyince Sahra'nın uzatmış olduğu elini tuttum.
'Memnun oldum Eylül.' dedi gülümseyerek.
'Bende' deyip sahte bir şekilde gülümsedim. Telefonu çalınca elini çekip telefona götürdü.
'Kardeşim arıyor. Gitmeliyim. Sonra görüşürüz yine.' deyip kapıya yürüdü. Nezaket anlamı olarak bende arkalarınca. Kapıyı açıp dışarı çıkınca bende arkasındaydım. Birden bir çoçuk adımı bağırıp üstüme koşunca olduğum yerde durdum.
'Seni çok özledim Eylül abla.' deyince onu kendimden ayırdım.
'Lara?' dedim yüzüne bakarak. Madem Lara Sahra'nın kardeşiydi ee demek Emir' de kardeşiydi. Merakla etrafıma bakıyordum. 'Ağabeyin nerede?'
'Buradayım. Çok mu özledin beni?' deyip kapının arkasından çıktı.
'Hayır. Hiçte bile.' dedim gözümü kısarak. 'Siz tanışıyor musunuz?' dedi Sahra
'Maalesef. ' dediğini umursamadım. 'Aynı okul,aynı sınıf,aynı sıra, aynı sokak. Bilmem anlata bildim mi?'
'Anladım. Biz gidelim. Yine görüşeceğiz zaten. ' dedi Sahra. Onları uğurladıktan sonra odama çıkmak istedim ama kolumdan tutup beni durdurdu.
'Ne o? Ne iş?' dedi göz kırparak Yaren .
'Saçmalama. Aramızda düşman ilişkisi varken bir birimizi sevemeyiz. Şimdi bırak beni.' deyip kolumu çektim.
'Büyük aşklar nefretle başlar güzelim.' arkamdan bağırdı. Aldırış etmeden odama girdim. Telefonumdan gelen mesaj sesiyle cebimden çıkardım. Tanımadığım bir numaradan gelen mesajı açtım.
'Seni anlıyorum. Bizimle konuşmak istemiyorsun. Ama partide olurken sana söylemiştim. Sana söylemem gereken çok önemli bir şey var. Lütfen Eylül. 10 yılın hatrına. Benimle görüş. Lütfen. Sana ihtiyacım var.'