3.bölüm:PARTİ

309 6 0
                                    

Yeni bölüm canlar.Bu bölüm biraz büyük. Multimedia Cem. Keyifli okumalar. 

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◇◆

'Cem ilk kez senden güzel bir şey çıktı' dedim. Gözlerim dolmuşdu. Nasıl dolmaya bilirdiki?

'Çıktı derken. Hangi anlamda'

'Cemmmmm'

'Tamam. Sustum'

'Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Hepiniz harıkasınız. Beni sevmediyinizi düşünürdüm. Ama öyle değilmiş. Çok sağolun.'

Gerçekten çok güzeldi. Qapının önünde büyük bir pankart vardı. Pankartın üstünde.' Hoşcakal Eylül. Seni asla unutmayacağız' yazılmıştı. Biraz ireliye gittikde her tarafın yeşillik olduğu, bazı yerde masaların,bazı yerde sadece yastıkların olduğu görünüyordu. Her taraf hava balonlarıyla doluydu.Haa birde havuz vardı. Acaba kimin eviydi? Belkide kıraydı

'Nerden buldunuz burayı?'

'Bizim yazlık' dedi Burak

'Güzelmiş.Eeee bu gün parti mi yapıyoruz? ' biraz salakca soruydu ama emin olmak istiyordum.

'Yok Eylül. Öylesine süsledik. Gösteriş için. Şimdi dağıtıcağız'

'Yaa tamam ya bağırmayın. Öylesine sordum'

'Tamam o zaman siz devam edin biz alış-verişe çıkalım'

'Yapma Merve yaa. Ne alış-veriş? O kadar kıyafetim var. Onlardan birini giyerim işte' alış-veriş edecek durumda değildim.

'Bu gün özel bir gün. Hem okulun açılışınıda kutlamış olacağız'

'Bütün okul mu gelecek?İnanamıyorum yaa delisiniz deli'

'Evet. Kötü mü oldu. Hem sende de bir hatıra olarak kalır bu gün'

'Hatıramız çok az Merve.' Neler çekiyorum yaa ben?

'Hadi gidelim o zaman. Burak bizim Forum'a bıraka bilirmisin?'

'Tabiki' Allahım bu çoçuk nasıl tatlı yaa

Merve,Ahsen ve ben bütün Forum'un altının üstüne getireceğimize emindim. Geldiğimizde Burak yardım etmekyazlık'a için geri döndü. Biz gezmeye başladık. 1,2,3,5,10 kaç mağaza gezdik bilmiyorum. Ellerine ne geçiyor giymem için bana veriyorlar. Tabi ki giymiyorum.

'Ben çok yoruldum. Hadi gidelim'

'Eylül delirdin mi sen? Daha hiç bir şey almadık. Daha bizde almalıyız. Ama esas sensin sana seçelim biz kendimize alırız.'

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin