33.bölüm:GALİBİYYET

120 8 1
                                    

Bu bölüm biraz sıkıcı oldu. Hatta bayağı sıkıcı oldu. Hiç içime sinmedi. Gelen bölüm telafi etmeye çalışacağım. Keyifli okumalar.  

2 hafta sonra  

Eylül'den

  Olimpiyatların son günü. Bizim okulun kazanacağına ümitler çok. Ama ben her şey bekliyorum. Kazanmayada biliriz. Okul oyunların her dalında şampiyon olacağı kesin. Bir tek bu gün kızların futbol oynayacağı oyun kaldı.    

İki defa düşerken Bade beni yakalamış ve düşmeme izin vermemişti. Onunla bu oyunlar sayesinde pek yakın olmuştuk. Ama geçen oyun rakip takımdan bir kız ona çelme taktı. Oda dizinin üstüne düşünce bu oyunda oynamaması karara alındı. Takımda tek güçlü kız diye bilirim benden sonra. Aras'ın hakkı var gerçekten güzel çalıştırmış. Umarım bu gün biri bana çelme takmazda düşmem. Eğer düşersem tam anlamıyla rezalet.  

Kardeşlerimle aram iyiydi. Her ikisi yeni geldiği için arkadaşlarıyla takılıyor. Benim için sorun yokta bazen işime karışıyorlar. Bu da hiç hoş değil.  

Bizim çoçuklarla bu oyunlar yüzünden az az görüşür olduk. Daha çok bu oyunlara aynı zamanda da derslere yöneldik. Görüşüp eğlenmeye zaman kalmadı işte.  

'Eylül dikkatli olacaksın. Kaptan sensin. Bade yok. Onun yerine Su var.' dedi yarı boylu birazda kilolu kızı göstererek. Bu Bade'nin yanında bir hiç.   'Arkadaşlar güçlü olun. Okulumuz zaten her dalda şampiyon. Kaldı bu oyun. Alacaksınız. İkinci yarıdan sonra oyuncuları değiştirmek istiyorum. İlk yarı kendinizi koruyun. Düşmemeye,bir yere kendinizi çarpmamaya dikkat edin. Hadi size güveniyorum.' deyip spor hocamız topu bana uzattı.  

Tribünlerden adımı bağıranları görünce hırs gözümü daha çok bürüyordu. Oraya baktığımda Bade,Aras, Ela, Enes bana bakıyordu. Gülümseyerek. Ve güven vererek. Ama Emir yoktu. Geleceğini söylemişti lanet olsun. Geleceğim demişti beni kandırdı. Düdük sesiyle düşüncelerimden ayrılıp oyuna yöneldim.  

Oyunun bitmesine 15 dakika kalmıştı ve 2-1 öndeydik. Bir gol daha atmak istiyordum. Böylece daha rahat olurdum. 

'Eylül sağda. Dikkat et.' diye bir bağırış geldi. Dediyini duyar duymaz hemen pas verdim. Düşmemi önledim. Rakip kapıya çok yakındım. Su denen kız süper bir pas verince kapıya doğru koşmaya başladım. Etrafımda hiç kimse yok derken topun ayağımdan kayması ve benim ağzı üste yere düşmemle olan oldu.  

'Noldu kızım? Öldün mü kalksana.' ses oldukca uğultulu gelmişdi ama duymuştum.    

'Kalk ayağa!!!' başka bir ses geldiğinde başımı ses gelen tarafa çevirip yaş gözlerle baktım.  

'Kalk. Güçlü olmalısın. ' ağzımı açıyordumki devam etti 'Korkma ben buradayım. Eğer şimdi kalkmazsan bir daha asla beni göremezsin. Kalk ve şu golu vur.' dedi.  

Ellerimi yere koyup kendimi kaldırmaya çalıştım. Ama yeniden düştüm. Bu sefer ayaklarıma basıp ani bir haraketle kalktım. Biraz başım dönsede koşmaya başladım. 'Aferin cadı.' diye bağırdığında topu ayağıma aldım. Hala başım dönüyordu ama güçlü bir şekilde koşmaya başladım. Kalecinin sağ aşağı tarafta boş olduğunu görünce şutu attım ve gözlerimi kapadım.  

Ellerim yüzümde bir şekilde dururken kızlar bana sarılmaya başladı. İnanmıyorum bu gün tam 3 gol  atmıştım.  

Hakem son düdüğü çaldığında rahat bir oh çektim. Uzun zamandır bu anı bekliyordum. 2 haftadır tam bu anı bekliyordum. Kazanacağımız anı. Kazanacağım anı.  

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin