1 ay sonra
Çalışmalar hızlanmıştı. Olimpiyatlar şubata kalmamış aralıkta yapılacağı belirlenmişti. Bir ay içinde çok şey yaşamıştım diyemem. Bade'yle aramı düzeltmiştim. Arkadaş olmamıştık ama geçen sefer ben, Ela ve Bade alişveriş merkezine gitmiştik. Bade'nin teyzesinin oğlunun düğünüydü. Ona elbise almaya. Bizden yardım istemişti bizde kırmamıştık.
Ela'yla arkadaşlığım çok güzel devam ediyordu. Bazen sevgilisiyle zaman geçirmekten benle konuşmaya zaman bulmasada benimle de ilgileniyordu.
Eski arkadaşlarımdan pek bir haberim yoktu. Son kez duyduğuma göre Ahsen ve Burak çıkmaya başlamışlardı. Cem yine farklı kızlarla farklı gecelere aktığını öyrenmiştim. Ve büyük bomba Merve'nin artık Mete aşkından vazgeçtiğini. Bunu duyduğumda büyük bir şok geçirsemde ola bilir deyip kestirip attım. Ve duyduğuma göre Merve okul deyiştirecek. Madem artık Mete'yi sevmiyor neden okul değiştiriyor? Onuda anlamış değilim.
Bu haberleri nereden duydum diye sorarsanız alış veriş merkezine gittiğimde eski sınıf arkadaşım söyledi. Ben gittikten sonra trio grup bozulmasın diye aralarına bir kız almış ve bütün bilgileri aktarmışlar kıza. Ve o kızın benim yerimi tutacağımı sanmışlar. Yazık
Emir'le de iyi kötü konuşuyoruz. Bazı günler antrenmana gelmiyor ve haber vermiyordu. Ama gece evime gelip odama giriyordu. Uzun süredir bana dokunmuyordu. Yani öpmüyordu. Benim zaten içim fesat olmadığından normal durummuş gibi karşıladım. Ama bir keresinde benim yanıma geldiğinde ağır kadın parfumu kokuyordu. Ne koku olduğunu sorduğumda uyumamı söylemişti. Bende üstüne gitmemiştim.
Kardeşlerimin üniversitelerinde sorun olduğu için gelmeleri biraz ertelenmişti. Geçen ay gelmeleri planlanmışken bu hafta sonu geleceklerini söylemişlerdi. Tesadüften ikiside aynı gün bir saat farkla gelecekler.
Şuan spor salonundayız. Okulun spor salonunda. Ben ve Emir. Diğerleri daha gelmemişlerdi. En iyi ben oynadığım için takımın kaptanı olmuştum. Ve benim hücumda oynamamı daha uygun görmüştüler. Forma numaram 9. Doğum günüm bu sayda olduğu için bunu istedim.
'Geleceğim Lara. Merak etme.' şu Lara denilen kızla ikinci kez konuşuyor ve ikinci kez geleceğini söylüyor. Hayır kıskandığımı nereden çıkardınız
'Lara kırıyorsun ama beni.' büyülemiş çoçuğu bak.
'Tamam. Gece birlikte uyuyacağız.' dediğinde içmiş olduğum suyu yere tükürdüm. Gece birlikte uyuyacağız derken? En önemlisi şuanda bana şaşkın bakışlar ne anlama geliyor?
'Kapatmalıyım Lara'm. Götüreceğim seni nereye istesen. Öptüm.' deyip telefonu kapattı. Sırıtarak bana bakıyordu. Cevap verecektim ki telefonum çaldı. Ege'nin bakıcısı arıyordu.
'Efendim Ege bey sizinle...'
'Tamam ver.' dediğimde karşı taraftan tatlı bir ses 'Abla' diye bağırdı.
'Söyle Ege'cim.' o beni kimle kıskandırıyordu ben kimle.