39.bölüm:YEMEK

102 4 0
                                    



Multi:Bartu


'Ya biraz yavaş olsana. Canımı yakıyorsun.' dedim saçımı yapan kıza bağırıp, göz devirerek.


'Sen bir rahat dur. İşimi zorlaştırıyorsun. ' dedi eline yeni tutam saç alarak.


'Eğer saçımı yakarsan seni hmm seni çok pis döverim bak. Hemde yastıkla.' dedim kendimden emin şekilde.


'Bak sen onu yaparsın yada yapmazsın malum değil. Ama ben şimdi senin saçını mahv edebilirim. Bence şuan sen benden asılısın ben değil. ' deyip keyifle gülümsedi.


'Bak beni sinir etme. İşini yap.' dediğim anda kapı açıldı ve içeri Dilay girdi.


'Anneniz zamanınızın az kaldığını ve en az 1 saate hazır olmamızı söyledi. ' deyince gözlerimi devirdim.


'Hmm bitti bile.' dedi Ela dipten saçımı çekerek. Bu kız beni hazırlıyor mu yoksa öldürüyor mu belli değil.


'Harika görünüyorsunuz ' deyince Dilay sözünü kestim. 'Etrafta annem veya aileden biri yok. Böyle konuşmayı bırak.' dediğimde eliyle Ela'nı gösterdi. 'Güvenli' dediğimde de gülümsedi.


'Ta da. Evet hazırsınız müsyo.' deyip öne eğildiğinde başına vurdum. ' Müsyo erkeğe deniyor mal. Kadına madam denir.' dediğimde gözünü kısıp baktı. Dilay'da yerinde hafif kıkırdadı.


'Teşekkür etmek yerine vur sen beni.' dediğinde aynaya baktım. Hakkını vermek lazım saçımı güzel yapmıştı.


'Makyaj?' dediğimde Dilay'a bakıp 'Yardımcım olur musun kız?' dedi. Oda gülerek ' Seve seve' dedi ve yanımıza geldi.


Kombine uygun hafif makyajım yapıldıktan sonra kendime baktım. Güzel olmuşdum. Ama ben doğal güzelliyin taraftarıyım. Böyle önemli yerler olmasa makyaj bile kullanmam. Makyaj malzemeleri cilde zararlı. Hem cildim, hem doğal olmak için ben pek kullanmam. Gerçi kullananları da sevmem.


'Hey. Daldın gittin. Güzelliğin karşısında dayanamadın değil mi? Ve bizim maharetimiz karşısında.' dediğinde onlara dönüp ikisine birden sarıldım. İkiside muhteşemler çünkü.


'Çok sağolun. İkinize de teşekkür borcluyum.' deyip güldüm.


'Saçmalama.' dedi Ela. ' Ne borcu. Bu gün biz sana,yarın sen bize.' dedi Dilay onu destekleyerek.


'Ne yani siz karşılıklı olması için mi yapdınız?' dedim alaylı tonda.


'Uff şimdi bu felsefeye başlar. Sen en iyisi git giyin.' deyince suratım asık şekilde,ayağımı yere vura vura dolabımın önüne geldim. Kapağı açıp elbisemi çıkardıktan sonra onlara baktım.


'Ne yani? Sizin önünüzde giyinmemi bekliyorsanız çok beklersiniz.' deyince birbirlerine bakıp güldüler.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin