Eve girdiğimde kapıda karşılandım. İsmini yeni öyrendiğim Dilay beni kapıda karşıladı. Galiba annem ve babam evdeydi. Kapıda olan ayakkabılardan anlamak zor değil.
'Ayla hanım ve Murat bey sizi salonda bekliyor.'
'Görüyorum ki yaş farkımız çok değil. Bana sen diye hitap et.'
'Ama Ayla hanım...'
'Kimin ne dediği umrumda değil. Anlaştık mı?' dediğimde başını salladı. Bende değerli ebeveynlerimi çok bekletmemek için salona geçtim.
Öğlen eve az gelirdiler. Hatta hiç gelmezdiler. Bu gün beni şaşırttılar. Babam konuşuyor,annem ise yemeyini yiye yiye babama kendi yorumunu bildiriyordu. Babam beni görünce gülümsedi.
'Hoş geldin kızım. Neredeydin?'
'Alış verişte baba. Bir kaç gerekli şey aldım. Bu vakit eve gelmezdiniz neden geldiniz? Ve neden benimle konuşmak istiyorsunuz? ' deyip elimdeki poşeti Dilay"a uzattım
'Seninle konuşmak için geldik zaten. Yarın akşam Ege geliyor.'
'Yalnız mı?' dedim koltuğun başına yaslanarak. Yorulmuştum
'Hayır bakıcısı yanında. Odası hazır. Biz annenle bakmaya gittiğimizde güzel yatak yoktu. Sen gidip ona seçe bilir misin?'
'Tabi. Bu gün mü?'
'Evet. Hatta şimdi çık istersen. Ama Yaren ve Koray'ın sadece odası var. Oraya eşyalar lazım. Bu gün Ege'nin odasını hall et. Onlara sonrada baka bilirsin.' dediğinde şaşırdım
'Onlar ne zaman geliyor?' dedim kaşımı kaldırarak
'Kesin değil. Yaren bir iki haftaya, Koray bir aya.'
'Tamam. Şimdi çıkarım.' dedim yaslandığım koltuktan kalktıktan sonra
'Şöfor kapıda. Yalnız gitme.' dediğinde başımı salladım. Annem beni şaşırtarak sesini çıkarmamıştı.
Kardeşlerimin ani geliş haberi beni üzmüştü. Ege'nin gelmesini istiyordum. Ama Yaren ve Koray için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Hepsi kardeşlerim seviyorum onları. Ama bazen benim işime karışıyordular ve bu canımı sıkıyordu.Hiç bir şeyden haberi olmadan sonradan gelip her şeyden haberleri varmış gibi davranmaları hiç hoş değildi. Anne baba şefkati az gördüğüm gibi kardeş şefkatide az gördüm. Aynı şeyi Ege'ye yapıyorlar. Ama ben buna izin vermiyorum. Ege'yle çok ilgileniyorum. Yaren ve Koray'ın yaş farkı çok değildi. Sadece 2 yıl. Ama benimle aralarında epeyi zaman vardı.
Bir mobilya mağazasının önünde durunca arabadan indim. Mağazaya doğru yürüdüm. Ege'nin zevkini ve odanında döşenişini bildiğim için siyah araba şeklinde bir yatak sipariş verdim. Yarın öğle için bizim eve geleceğini söylediler. Gelmişken Yaren ve Koray'ında oda işlemlerini hall etmek istedim. Ama onların odalarının ne renk olduğunu bilmiyordum. Bu yüzden anneme mesaj attım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlarsan Benimsin
Ficção AdolescenteHayallerin başlayacağı ve biteceyi bir hikaye...