22.bölüm:ANTREMAN

104 6 0
                                    

 

Topu yere sert şekilde vuruyordum.  Sinirim Enes'e vurduktan sonra bile geçmemişti. Şimdide sıra topda. Aslından şu cadını hiç çalıştırmayıp mekanıma gitmek istiyordum. Ama benim sözüm söz. Sözümün üstünde durumum. Bazen en sevdiğim bazende hiç sevmediğim huyum.

Kapıdan açılma sesi geldiğinde cadının geldiğini anladım. Baş belası demeliyim yada. Geldiği günden başıma bela. Yavaş haraketlerle yanıma yaklaştı. Yüzüne bakmadan üzerine baktım. Hala uniformadaydı. Bazen salak olduğunu düşünüyorum.

'Üzerimi nerede değiştire bilirim?' sesinde öyle soğukluk vardıkı sanki günahsızca birini öldürdüm. Aslında haklı. Aman neyse

'Beyaz kapı soyunma odası.' dedim üçlük bir atış yaptığımda

'Kız erkek farkı yok mu?' fazla soru soruyordu

'Var. Erkeklerinki dışarıda, kızlarınkı içeride. Çok oyalanma. Senden daha değerli işlerim var.' dedim aynı soğuklukla

'Uf tamam be.' dedi yüzünü buruşturup soyunma odasına doğru yürümeye başladı. Bana bu kız 'be' dedi. Görürsün sen cadı.

Biraz daha basket çalışması yaptıktan sonra basket topunu futbol topuna değiştim. Basket rahatlatır. Şimdilik kale lazım değil. Zaten yeni yeni öğreniyor. Şimdilik shoot,offside, baraj falan bilsin yeter.

Kapı açıldı ve geldi. Galatasaray forması giymişti. Onu boğmam için bir sebep daha. GS'lı. Kesinlikle ben fenerbahçeli olduğum için her çalıştığımızda kavga edeceğiz. Cadı işte.

'Başlayalım' dediğimde başıyla onayladı.

'Anlatıyorum dinle. Dikkatle.' dediğimde kollarını göğsünde birleştirip konuşmaya başladı.

'Dinliyorum. Dikkatle.' benim gibi söylemişti.

'Futbolun en ince kurallarını anlatacağım. Dikkatini topa ve kaleye vermen gerek. Ve tabikide sana karşı gelen arkadaşlarına ve rakiplerine. Pas vermeye çalış. Senin yerini hoca seçicek. Ben ona karışmam. İşim seni hazırlamak. Asla pes etme. Zaten bu dünya şampiyonlar ligi  değil. Oyununuz sadece bir saat olacak. Yani bence. Zamanı gelince daha fazla şey söyleyeceğim.'

'Söylediklerini zaten biliyordum.' dedi bilmiş şekilde.

'O zaman ben gideyim kendin hazırlan.'

'Ya tamam. Başlayalım.' dedi ve öneme geçip beni durdurdu

'Koşma sürenide hoca ölçecek. Şimdi topla nasıl davranmalı onu söyleyeceğim. Futbolda pas çok önemli. Pası ayağının içiyle vermelisin.' dedim ayağına dokunarak. Ürperdi ve geri çekildi. Çekeceğim var.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin