Ölmüştüm.
Kesinlikle ölmüştüm.
O dağdan öyle düşen biri sağ kalamazdı. Kayaları hatırlıyorum. Nasıl sert olduklarını. Oraya düşen biri parça parça olmadan sağ çıkamazdı. Mümkün değildi. Ama kulağımı insanların sesi tırmalıyordu. Yandığımı hiss ediyordum. Cehennemde miydim yoksa?
'Onu nasıl öyle bir yere götürürsün?' bu bir kız sesiydi.
'Öyle aptalca bir şey yapacağını nereden bile bilirdim? Öyle birinede benzemiyordu. ' bu sefer bir erkek sesi
'Aklım almıyor neden intihara cüret etsin ki?'
'Biri ona intiharın kaçış yolu olmadığını söylemeli.'
'Başka sebep olmalı. Uyandığında sorarız. Ben aşağı iniyorum. Akşama yemek yapacağım.' deyip kız sesi uzaklaştı. İki sesde bana tanıdıktı. Belkide saçmalıyorum. Ayak sesleri yaklaştıkca kendimi gözlerimi açmak ve beynimi düzene sokmak için zorladım.
'Boşuna cadı demiyorum sana. Cadısın işte. Ölseydin ikinci pişmanlığı kabul edemezdim.' bu ses. Evet tanıyorum işte.
'Emir.' dedim oldukca kısık sesle. Duyduğundan bile emin değildim.
'Buradayım cadı. Ben Ela'ya haber verip geliyorum. Bekle.' dediğinde kendimde güç bulup elinden tuttum.
'Gitme. Neler oldu? Neredeyim?' deyip sonunda gözümü açmayı başardım. O oda. Siyah oda. O ev. Yine bu evdeydik.
'Gel birlikte inelim aşağı. İstermisin?' dedi oldukça nazik sesle
'Evet. İnelim' dediğimde biraz yatağa eyilip belimden tuttu. Beni kaldırmaya çalıştı. Kendimde kalkmak gücünü zor buluyordum. Desteğiyle yataktan kalktım. Başım dönüyordu ve yanıyordum. Galiba hastalandım. Saçmalamam o yüzdendi. Merdivenlerden inip mutfağa geldiğimizde Ela koşarak yanımıza geldi.
'Delirdin mi sen? Hasta o. Yatmalı.' dedi sinirli şekilde bakıp
'Gelmek istedi.'
'Ölmekte istemişdi. Sana inanmıyorum.' deyip koluma girdi. Bir koltuğa oturdu. Ve beni de oturttu.
'Ben ölmek istemedim. ' yine kısık ses.
'Ne işin vardı o zaman dağın başında?' kızgın bir sesle bağırdı.
'Bağırma ona. Ne halde olduğunu görüyorsun. Söyle güzelim neden gittin oraya?' dedi Ela elimden tutup bana destek vererek
'Ben..ben sadece rahat olmak için, huzur bulmak için. ' dedim başım eğik ve boğuk sesle