28.bölüm:İLK KEZ

126 6 0
                                    

Birinin saçımı okşaması ve çağırmasıyla uyandım. Zaten gece zar zor uyumuştum.

'Prenpes sen uyu biz okula gidip gelicez. Hadi tatlı uykular. ' dediğinde beni öpüp odadan çıktıktan sonra kafam dank etti. Hemen koşar adımlarla aşağı indim. Ela sofranı topluyordu.

'Sen toplarsın. Gideyim ben. Görüşürüz. ' gidecekken kolundan tuttum

'Manyak mısın kızım sen? Olmaz öyle şey. Ben bu evde kaç saat yalnız kalırsam deliririm. Bekle geliyorum.' deyip merdivenleri çıkarken arkadan bağırdı.

'Bekliyoruz. Dolapta forma var. Babam formasız kimseyi okula bırakmaz. Çabuk ol. Bekletme bizi.'

Hemen odaya gelip banyoya girdim. Yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odaya geri döndüm. Hızlı haraketlerle üzerimdekileri değiştim. Benim çantam,kitaplarım her şey kendi evimde. Okula nasıl gidiyorum ya. Tam bir vahşet.

Aşağı indiğimde beni bekliyordu Ela. Sofranı da toplamıştı. Ayakkabılarını giyinip kapıdan çıkacağında durdurdum.

'Benim çantam,kitaplarım her şeyim evde.'

'Merak etme. Dün evinden aldık.' deyip göz kırptı. Bunlar fazla akıllı ya.

Ela'nın kapını kilitlemesini bekledim. Kilitledikten sonra ikimizde arabaya yürüdük. Dün yaptığı şey aklıma gelince yine utandım. Salak şey.

Kapıyı açıp yerime oturdum. Pencereden dışarı seyrediyorumdum. Güya. Aklımda dün vardı. Nasıl bakacağım onun yüzüne? Şimdi bile bakamazken. Başımı sola çevirdiğimde dikiz aynasından baktığını gördüm. Benimde baktığımı görünce sapıkca sırıttı. Utancımdan yerin dibine gire bilirdim. Ben utanırken birden kahkaha patlattı. Tabi dün olan şeyden yalnızca ikimizin haberi var. Şaşkınca bakıyordular yeni sevgililerimiz.

'Abi iyi misin?'

'Emir yoksa sen de mi hastalandın?'

'Yok bir şey. Sadece dün okuduğum bir espri geldi aklıma. Komikti dimi cadı? Birlikte okumuştuk.'

'Fazla komik.' dediğimde yeni bir kahkaha geldi. Bu kadar güzel gülmek zorundamıydı? Ah saçmalama kız. Kendine gel.

'Nerede okudunuz? Ne zaman okudunuz?' dedi Ela büyük merakla

'Söylesin.' dedim kurtulmak istermiş gibi.

'Neden sen söylemiyorsun?'

'Sen başlattın sen bitir. '

'Ben başlattım sen bitir.'

'Hayır sen.'

'Bir susun ya. Lazım değil. Hiç kimse bitirmesin. Kesin şunu.'  dedi Ela sinirlenmiş ve bıkmış gibi. Ben arkama yaslanırken hala sırıtmaya devam ediyordu.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin