Benim yatağımda. Ben ve ,ben ve, ben ve. Ah hayır ben ne yapmıştım? Şuan yanımda Emir mi uyuyordu yoksa ben halüsinasyon mu ne mi onu görüyorum? Başımı kaldırıp yüzüne bakmaya başladım. O pürüzsüz yüze. Oldukca suç barındıran bir o kadar suçsuz yüzüne. Neler oluyor bana?
'Bana hülyalı hülyalı bakmayı kes. Ya uyu yada git.'deyip kolunu başımın altından kurtarıp ters yöne döndü.
'Nerede olduğunu unutma.'
'Uyuduğum zaman birinin uykumun içine etmesini hiç sevmem. Şimdi kapa çeneni.'
'Uyuma. Yeter uyuduğun. '
'Kızım cezalıyız. Bırak uyuyalım. '
'Hadi kalk ama. Gidelim. Antrenman yapalım. ' dediğimde yatakta doğrulup yüzünü bana çevirdi.
'Senin uykuyla olan problemin ne? Gidelim. Yalvarıp ayaklarıma kapanana kadar seni çalıştıracağım. '
'Ben bir şey istiyorum. Ve senin yardımın lazım.'
'Birden fazla şey istiyorsun. Söyle.' dedi puflayarak ve yerine uzanarak. Pardon yerime.
'Bade'nin ziyaretine gitmek istiyorum. Kızı öldürmekten beter ettim. Hala hastanede mi? Gidebilir miyiz?'
'İki üç güne taburcu olucak. İstersen evine gidelim. Hem sen ciddi misin? Gerçekten ölümüne dövdüğün kızın ziyaretine mi gitmek istiyorsun?'
'Evet. Hayır hastaneye gidelim. Evine gitmek istemiyorum. Lütfen.'
'Pekala cadı. Bu gün antremandan sonra gideriz.'
'Antrenmandan önce gidelim.'
'Tamam.' dedi sıkılarak ve uflayarak
'Tamam. Çok sağol ya. Bunu unutmam.' deyip göz kırptım.
' Şu "Çok sağol ya" nı teşekkür olarak kabul ediyorum. Şimdi sen bana teşekkür mü ediyorsun yoksa bana tepside kahvaltı mı getiriyorsun.' dediğinde yine o sapık gülümseme.
'Tamam tamam. Sakin ol. Teşekküre hiç gerek yok. Ben kahvaltı getiririm. Sen yat şurada. Hemen geliyorum. Çıkma dışarı. Banyoluk işin varsa benim banyoma gir.'
'Saçmalamayı kesip kahvaltı getirecek misin yoksa gidip kendim mi alayım?'
'Sakın yataktan çıkma. Geliyorum.' deyip kapıya yürüdüm. Kapının anahtarını aldıktan sonra ne yapıyorsun bakışı attı bana.
'Hizmetçilerden her hangi biri gelip seni görürse iyi şeyler olmaz.İşimi sağlama alayım.' deyip kapını kapattıktan sonra kilitledim. Yürümek için arkamı döndüğümde çığlığı basdım. Narin abla elinde kiyafetlerimle ve şaşkın bakışlarla bana bakıyordu.