13.bölüm: ÇOK GEÇ

109 5 0
                                    

Mekanımızın önüne geldiğimizde 2 kostümlu adam karşımıza geçti. Devler maşallah. Burak ve Cem bir şey söyledikten sonra çekildiler. Yenileri gelmişti anlaşılan. Beni şaşırtarak ikinci kata çıktılar.

'Durun ya. Aşağı inmiyoruz mu?' dediğimde hepsi bana döndü

'Yemek yemeyelim. Kopalım diyorsun ha? '

'Aç mısınız?' dediğimde hepsi bir birine baktı. Evet hepsi açtı ama beni kırmak istemiyordular

'Haklısın. Şimdi hemde aşağıda pek adam olmaz. Gece yarısından sonra ineriz' deyip masaya doğru yürüdüm. Yemekleri sipariş ettikten sonra sahne benimdi yine

'Bu sürpriz gelip çıkmadı nedense? Gelecek mi?'

'Şimdi mi gelsin? Yoksa aşağıda olunca mı?'

'Tanımadığımız biriyse aşağıda olunca gelsin. Burda onun önüde yemek yiyemem.' dedi Ahsen. Ne kompleksli kızdı ama?

'Çok iyi tanıdığınız biri. En iyisi aşağıya gelsin' deyince Burak yemeklerde geldi.

Yemekleri bitirdikten sonra saate baktığımda gece yarısına az kalmıştı. Erkekler hesapı ödedikten sonra aşağı inmek için kalktık.

'Siz inin biz misafiri alıp gelelim' deyip Cem Burak'ı çekiştire çekiştire kapıya götürdü. Bunlar bir şeyler saklıyordular ama neyse.

'Eylül biz de lavaboya iniyoruz. Geliyor musun? '

'Yok gidin ben aşağı inerim. Bekleyeceğim sizi.'deyip yanlarından ayrıldım. Nasılda yalnız bıraktılar beni. Aslında alışık durumdu benim için. Zaten onlar taraftan hep yalnızdım. Onlar hep birlikte takılırdılar. Ben hep ayrı kalırdım onlardan. İkisinide çok seviyorum. Ama onlar beni ben onları sevdiğim kadar sevmiyordular. Bu yüzden soğuyordum onlardan. Yalnız onlardan değil her kesden. Gözlerimin sulandığını hiss ettim. Bu konu hakkında ne zaman düşünsem böyle olurdum. Daha çok kendime eziyyet etmeyi bırakıp bizim koltuğumuza geçtim.

Biz gelmediğimiz müddetçe hiç kimse oturmaz burada. Yani tapusu bizim üstümüze. Gençler yavaş yavaş toplanmaya başlıyordu. Beni tanıyanlar selam verip öyle geçiyordu. Barmen yoktu. Birazdan oda gelir her halde. Birden eve haber vermediğim aklıma geldi. Elime telefonu alıp hemen mesaj yazdım

'Bu gece geç gelicem. Çoçuklarlayım'  böyle bir mesajı babama yazamadığımdan anneme yazdım. Ama hala ona küs olduğum için soğuk yazdım.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin