Multi:Bade
Büyük teneffüs olduğundan sınıf boştu. Her kes bahçedeydi. Dediği sözü biraz iğneleyeciydi. Belkide yaptığım hoşuna gitmemiştir. Oda ola bilir. Telefonumu elime alıp müzik dinlemek istiyordum. 1 mesaj vardı Burak'tan. Beklemediğim adamdan, beklemediğim mesaj
'Nabersin güzellik. Bu gün gidiyoruz dimi?'
'Evet. Nasıl gideceğiz?'
Cevap gelene kadar açtım müzik listemi. Müzik dinlemek istedim sonra vazgeçtim. Canım bir şey istemiyor. Uflaya puflaya cevap gelmesini bekledim. Mesaj gelmedi ama çağrı geldi.
'Niye aradın ki? Mesaj yazardın keşke'
'Olsun. Sen iyi misin?'
'İyiyim. Nasıl gideceğiz?'
'Orada görüşeceğiz. İstersen seni alayım ben?'
'Yok gelerim kendim. Kapıda bekleyip birlikte gireceğiz dimi?'
'Adetimiz üzerine. Sen iyi olduğuna emin misin?'
'Evet. Sen iyi misin? Sesin iyi geliyor. Hem asla benimle konuşmayan Burak bana mesaj attı ve beni aradı. Sebebi? '
'İyiyim. Çok iyiyim. Sana söyleyeceklerim var. Daha hiç kimse bilmiyor. İlk sana söyleceğim.Hem akşam sana sürprizimizde var'
'Tamam. Söylersin.Umarım iyi birşeydir. Akşam görüşürüz.' sürprizin ne olduğunu sormak adetim değildir. O zaman sürpriz olmaz
'Görüşürüz' deyip telefonu kapattı. Biraz olsun moralim düzelmişti. Burak'la aramda her zaman bir perde vardır. Yakın arkadaşız ama yinede aramızda perde var. Olmalıda. O erkek,ben kız.
Kapı açıldığında içeri çayı döktüğüm kız geldi. Arkasına baktığımda yalnızdı. Adeta böyle kızların yancıları olurdu. Üzerine baktığımda temizdi.
'Yalnış kişiye bulaştın kızım. Yaptığının bedelini ödeyeceksin.'
'1-senin kızın değilim,2-yaptığımda yalnış görmüyorum,3- ne yaptımsa yalnış bedelini ödemeye hazırım.'
'Okulda yenisin. Beni tanımıyorsun. İsmimi ver nasıl biri olduğumu söylesinler.'
'İlgimi çekmiyor. Seni tanımak istediğimi kim söyledi?'
'İddialısın demek ha? Sen sen ol,ben de ben. Bakalım kim kazanacak?'
'Git başka yerde oyna. O ne öyle ilkokul çoçukları gibi? Yürü git işine' dedim alaylı şekilde.