32.bölüm:BEKLENEN MİSAFİR

118 8 0
                                    

Annem ve babam sıkıntılı bir şekilde koltukta oturmuştular. Bense merdivenlere yaslanıp kollarımı ğöğsümde birleştirmiştim. Ege birden bacaklarıma sarılınca ellerimi rahat bırakıp saçını okşamaya başladım.

'Nerede kaldılar? Neden bu kadar geciktiler?' dedi annem yerinden kalkarak.

'Merak etme Ayla. Gelirler şimdi.' dedi babam onu sakinleştirmeye çalışarak.

Birden kapı çaldığında Narin abla koşarak kapıya gitti. Annem ve babamda arkasınca. Ben ve Ege yine aynı pozisyonu koruyorduk. Narin abla kapını açtığında içeriye incecik bacaklarını gösteren dar deri tayt ve onun üstüne bol beyaz yazılı bir bluz giyen Yaren girdi. Saçları açıktı ve kırmızı ruj sürmüştü. Görünüşüne önem veren kokoş.

'Ne o? Hadi ama özlemediniz mi beni?' dedi pis bir şekilde gülerken.

'Ah kızım tabiki özledik.' deyip annem sarıldı. Arkasınca babam. Onlardan ayrıldıktan sonra bana ve Ege'ye baktı. Kollarını açıp Ege'ni çağırdığında Ege bana baktı. Gitmesini işaret ettiğimde benden ayrılıp soğuk şekilde ona taraf yürüdü. Sıra bendeydi. Ben yine yerimden kıpırdamazken bana taraf geldi. Sonunda  bende olduğum yerden ayrıldım.

'Seni çok özledim kardeşim.' dedi kardeşim sözüne basarak.

'Bende' dedim soğuk şekilde. Yalan mı gerçek mi kendimde kestiremiyordum.

'Koray nerede? Gelmedi mi yoksa?' dedi annem sabırsız şekilde.

'Geldi. Eşyaları boşaltıyor.' dedi Yaren benden ayrılarak.

'Hizmetçiler ne güne duruyor?. Neden o boşaltıyor?'

'Oğluna da toz kondurma.' dediğimde Yaren elini kaldırdı. Bende beşlik çaktım. Birden kapıda 'New York' yazılı yeşil bir tişört ve jean giyinen ve her zamanki çapkın tarzını koruyan Koray girdi. Hayır onu tabiki de  özlememiştim.

'Ayla sultan.' deyip anneme sarıldı. Annem oğlunu yalayıp yuttuktan sonra babam sarıldı ona. Ege'yle de kendilerine ait selamlaşmalarını yaptıktan sonra bana bakıp gülümsedi. Yaren'den farklı olarak ben yürüdüm ona. Ona sarılınca birden beni döndürmeye başladı. Gülmeye başlayınca beni indirdi.

'Belim kırıldı kız. Ağırlaşmışsın ve büyümüşsün.'

'Sen gideli 2 yıl oldu. Tabiki büyüyeceğim.' deyip göz kırptım. Burnumu sıkınca bende elini ittirdim

'Odalarınıza gidip biraz dinlenin. Eylül kardeşlerine odalarını göster. Odalarınızı o döşedi.'deyince annem sesli şekilde of çektim.

'Hmm. Demek öyle. Bakalım bücürün zevki nasıl?' dedi Yaren yine pis sırıtışıyla.

'Ben kardeşimin zevkine güveniyorum. ' dedi Koray tarafımı tutmuş gibi.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin