18.bölüm:MANYAK

137 6 0
                                    

'Eylül. Öldün mü? Kızım uyansana. Geç kalacağız' Ela'nın bıkmış sesiyle tatlı uykumdan uyandım. Ders yeni başladı ama ben şimdiden yaz tatilini istedim.

'Ne var ya?'

'Uyansan iyi edersin prenpes. Geç kalacağız. Daha kahvaltı var'dedi beni yatakta silkeleyerek.

'Ben yemiyeceğim. Bırak uyuyayım nolur'deyip başımı yastığa gömdüm.

'Ya kalk. Beş dakikaya geri geleceğim hazır olduğunu göreyim.' deyip yanımdan ayrıldı. Bende uflaya puflaya yerimden kalktım. Banyoya doğru yöneldim. Elimi yüzümü yıkadım. Odaya geri dönüp uniformalarımı giydikten sonra merdivenlere yöneldim.

'Sanada günaydın cadı' ben gözlerimi ovarken duyduğum sesle irkildim

'Günaydın ego' dedim gülümseyerek.

'Bayanlar önden.' dedi merdivenleri gösterirken. Gülümseyerek ve başımla teşekkür ederek basamakları inip mutfağa yöneldim. İçerden Ela'nın bağırma sesi geldiğinde ikimizde koşarak mutfağa gittik.

'Ne oldu?'dedim telaşla

'Enes bütün üstümü su yaptı. Nasıl gideceğim okula?' dedi dudaklarını büzerek

'İlahi Ela ya. Asarız kurur. Gel banyodan asalım' dedim kolunu çekiştirerek. Ben evi tanımadığımdan kendisi banyonun yolunu buldu. Yani bana gerek yok arkadaş.

'Ne romantizm ama. ' dedim sırıtarak

'Bu halle romantizm değil olsa olsa romatizma olur' dedi. Bu iki arkadaş laf yetişdirmede üstlerine yoktur. Bak vallah. Yeminle.

'Tamam Ela ya' dedim banyodan çıkarak.

Kahvaltı yaptıktan sonra Ela bütün bulaşıkları makinaya koyup programı ayarladı. E dörtlüsü birlikte okula gidecektik. Erkekler bizi beklemeden çıktılar. Ben Ela'nı bekliyordum formanı giyip gelmesi için. Oda geldiğinde evden çıktık. Arabada bizi bekliyordular. Emir ve Enes önde ben ve Ela'da arkada. Sürücü koltuğunda tabikide Emir.

Bu ev neredeydi ya? Git git gelemedik okula. Dün bayılmış olduğumdan  okuldan ne kadar uzak olduğunu fark etmemişim. Ama az kalmıştı. Okula geldiğimizde arabanı park edip indik. Hepimiz birlikte etmedik ama olsun. E dörtlüsünün aynı sınıfta okuması büyük avantaj. Sınıfa doğru gittikçe gülüyordük, biz güldükcede  fısıldaşmalar artıyordu. Ne dedikoducu bir okul ya.

Sınıfa gelip yerlerimizi aldık. İlk ders 'Türkçe'. Severdim dersi. Sonuçta kendi dilim. Nasıl sevmem. Çarpılırım vallah. Acaba yanımdakı ve önümdeki uyuyacaktı mı? 8,9 saat yetmiyo bunlara uyumak. Daha çok uyumalılar.

45 dakika öğretmenin vız vızından sonra ders bitti. Sınıf ayaklandı. Bizimkilerde. Uyumadılar beni şaşırtarak.

Anlarsan BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin