Απόλλων.
Δεν έχω δει ποτέ αυτή τη δύναμη σε κανέναν, δεν έχει κανένα όριο. Πρέπει να μάθει να τα χρησιμοποιεί με προσοχή, αλλιώς σύντομα δεν θα μπορεί να ελέγχει τις πράξεις της. Με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι μπορεί να κάψει δεκάδες κτίρια μόνο και μόνο με τη σκέψη της, ειδικά από τη στιγμή που οι δυνάμεις της δεν είναι πλήρως ανεπτυγμένες. Προς το παρόν, φαίνεται ότι πρέπει να έχει κάποιο κίνητρο για να ενεργοποιηθούν οι δυνάμεις της. Και το μίσος δεν είναι το καλύτερο.
«Είσαι πολύ ήσυχος». Η απαλή φωνή της με βγάζει από τις σκέψεις μου.
Ανάβω το φανάρι που λειτουργεί με μπαταρία. Αυτό το μέρος είναι το αγαπημένο μου μυστικό κρησφύγετο. Έρχομαι πάντα εδώ όταν θέλω να σκεφτώ και να ξεχάσω τα πάντα. Η σπηλιά είναι δροσερή, μπορώ να ακούσω τον ήχο του νερού από τον καταρράκτη έξω καθώς πέφτει. Έχω τουλάχιστον τρία κουτιά με ρούχα και προμήθειες.
«Σκέφτομαι κάποιες από τις επιλογές μας», απαντώ με έναν αναστεναγμό. «Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία άλλη».
Μπορώ να δω τη θλίψη στα πράσινα μάτια της, νιώθω κάθε της συναίσθημα. Είναι λυπημένη. Θέλω να την παρηγορήσω.
«Συγγνώμη», ζητάει συγγνώμη για χιλιοστή φορά εκείνο το βράδυ. «Ξέρω ότι τα έκανα θάλασσα».
«Σταμάτα να απολογείσαι, Ζαΐρα. Δεν έχεις τον έλεγχο των ικανοτήτων σου, είναι φυσιολογικό να τα κάνεις θάλασσα».
Κοίταξε τα χέρια της.
«Συγκεντρώθηκα μόνο την οργή μου και έκαψα τα πάντα».
«Το ξέρω», μουρμουρίζω. «Τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζεσαι τη δύναμή σου, υπάρχει μόνο ένα άτομο που μπορεί να σε βοηθήσει».
«Ποιος;» ρωτάει.
«Η μητέρα σου, Ζαΐρα. Δεν γνωρίζω καμία άλλη δρυίδη».
Η μητέρα της είναι έμπειρη και θα μπορέσει να την βοηθήσει. Η μαγεία ζει στο μυαλό της, είμαι σίγουρος ότι η κυρία Κέιν τη χρησιμοποιεί εδώ και πολύ καιρό. Αλλά η Ζαΐρα πρέπει να δείξει προθυμία και θέληση. Να αποδείξει ότι θέλει να χρησιμοποιήσει τη μαγεία για καλό σκοπό. Πρέπει να σέβεται τη φύση, αλλιώς αυτή θα στραφεί εναντίον της όταν αντιληφθεί ότι κάνει κατάχρηση των ικανοτήτων της.
«Δεν μου έχει πει ποτέ ποια είμαι. Φαίνεται να φοβάται να μου πει την αλήθεια, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί».