Κεφάλαιο 36

279 38 11
                                    

Απόλλων.

Η Τζένη θα βάλει τέλος στην υπομονή μου. Με τις πράξεις της μου δείχνει ότι η Ζαΐρα λέει την αλήθεια γι' αυτήν. Ήταν σίγουρα λάθος να την αφήσουμε να έρθει εδώ. Έχω βαρεθεί. Αυτό το ταξίδι υποτίθεται ότι έπρεπε να επικεντρωθεί στην Ζαΐρα, όχι σε ηλίθιο, περιττό δράμα.

«Πώς μας βρήκατε;» ρωτάω την ξένο.

«Φήμες λένε ότι οι λυκάνθρωποι Ντέσμοντ έμεναν στο σπίτι του δρυίδη», εξομολογείται. «Έχουμε επαφές σε όλη τη χώρα».

«Θέλατε απλώς να τη σκοτώσετε επειδή παραβίασε την περιοχή σας;» Ερωτώ, αναφερόμενος στην Τζένη.

Ανασηκώνει τους ώμους της.

«Είναι ξένη, δεν εμπιστευόμαστε τους ξένους», εισπνέει, κάνοντας μια παύση στην Ζαΐρα. «Η μυρωδιά σου...»

«Είναι μπερδεμένη, το ξέρω», διακόπτει η Ζαΐρα. «Πώς σε λένε;»

«Ολίβια» λέει η ξανθιά. «Ολίβια Φόστερ».

«Γιατί δεν έχετε σκοτώσει εκείνη την στρίνγκλα, Ολίβια;» ρωτάει η Ζαΐρα.

Το κορίτσι γελάει.

«Ήθελα να το κάνω, αλλά δεν θέλουμε να έρθουμε σε σύγκρουση με ξένους».

«Πού μένει η αγέλη σας;» αναρωτιέμαι.

«Είκοσι λεπτά από εδώ», σταυρώνει τα χέρια της. «Θέλω να πάτε σε εκείνη και να την βγάλετε από την περιοχή μου. Θα την σκοτώσω αν ακούσω άλλο ένα δευτερόλεπτο τα κλαψουρίσματά της».

«Σε παρακαλώ, κάντε το, σκοτώστε την», το κορίτσι μου χαμογελάει.

«Σε συμπαθώ εσένα», ψιθυρίζει η Ολίβια. «Τι ακριβώς είσαι εσύ;»

Η Ζαΐρα ανασηκώνει τους ώμους.

«Δρυίδης και λυκάνθρωπος, μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιον όρο προτιμάς».

Και οι δύο ξεσπούν σε γέλια και εκπλήσσομαι με το πόσο γρήγορα τα βρήκαν.

«Αυτός είναι το ταίρι σου;» ρωτάει την Ζαΐρα.

«Ναι» απαντάει και σφίγγει το χέρι μου. «Φαίνεται πολύ;»

«Πάρα πολύ».

«Αδελφέ, μπορώ...»

Ο Αντριέν σιωπά όταν βλέπει την Ολίβια. Μελετά την ξανθιά και τα μάτια του ανοίγουν σε κάτι διαφορετικό. Όλοι είμαστε μάρτυρες των όσων συμβαίνουν εδώ. Η Ολίβια είναι κατακόκκινη σαν ντομάτα και ο Αντριέν δείχνει νευρικός.

Η ομορφιά του σκότους Where stories live. Discover now