Ζαΐρα.
Περνούν λεπτά και δευτερόλεπτα.
Το μόνο που ακούω είναι ο ήχος της αναπνοής μου. Για πρώτη φορά μετά από δεκαεννέα χρόνια βλέπω τον "πατέρα" μου. Παίρνω μια ανάσα και προσπαθώ να πιέσω τον εαυτό μου να μιλήσει, αλλά δεν μπορώ. Δεν είναι αυτό που περίμενα. Με κοιτάζει σαν να είμαι μια ακόμη ξένη. Δεν υπάρχει ζεστασιά στα μάτια του.
Τίποτα.
«Πρέπει να ακούσεις προσεκτικά», λέει ο Σαμουέλ. «Αυτό είναι πιο σοβαρό από ό,τι νομίζεις».
Καταπίνω δυνατά, γνέφω αδύναμα. Ακόμα δεν μπορώ να επεξεργαστώ τα λόγια του. Πώς είναι δυνατόν; Ψάχνει τον Νικηφόρο εδώ και πέντε χρόνια; Γιατί δεν μου είπε ποτέ η μητέρα μου γι' αυτόν; Δεν ανέφερε καν αν ήταν καλός ή κακός.
Προσποιήθηκε ότι ο πατέρας μου δεν υπήρχε.
Τα δάχτυλά μου αγγίζουν το φυλαχτό που κρέμεται στο λαιμό μου καθώς κοιτάζω τον γονιό μου. Έχω χίλιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν. Είμαι τόσο πεινασμένη για απαντήσεις.
«Απορροφούνται οι δυνάμεις;» Η φωνή μου είναι ένας αξιολύπητος, τρεμάμενος ψίθυρος. «Τι είναι αυτά που λες; Είναι και ο Νικηφόρος δρυίδη;»
Αφήνει έναν απογοητευμένο αναστεναγμό.
«Ναι».
«Ω, Θεέ μου...»
«Έψαχνα για χρόνια τι μπορεί να του είχε συμβεί, αλλά δεν βρέθηκαν ποτέ στοιχεία. Απλά θεωρίες που δεν μπορούσαμε να επιβεβαιώσουμε», λέει. «Ο λύκος που του επιτέθηκε εξυπηρέτησε τον σκοπό του, ήθελε τον Νικηφόρο».
Κάθομαι στον πλησιέστερο καναπέ γιατί δεν μπορώ να κρατήσω την ισορροπία μου. Το κεφάλι μου σφυροκοπάει από τη σύγχυση. Όλα αυτά είναι καινούργια για μένα.
«Έχω δουλέψει με μάγισσες, μάγους, σοφούς», συνεχίζει ο Σαμουέλ. «Μου έδωσαν τις ίδιες απαντήσεις που ανέφερα. Ο Νικηφόρος δεν είναι πλέον μέρος αυτού του κόσμου».
Ακούω τη φωνή του, σοβαρή και σταθερή, να ηχεί στα αυτιά μου.
«Αυτό σημαίνει...»
«Ότι υπάρχει πιθανότητα ο Νικηφόρος να είναι νεκρός», ολοκληρώνει ο Σαμουέλ για μένα.
Το σκεφτόμουν για χρόνια, αλλά εξακολουθεί να πονάει πολύ. Ο μικρός μου αδελφός δεν άξιζε ένα τόσο άθλιο τέλος. Η ζωή του καταστράφηκε από άκαρδους ανθρώπους που ήθελαν απλώς να χρησιμοποιήσουν τις δυνάμεις του. Αυτό είναι τόσο άδικο.