Απόλλων.
Υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων μπροστά μας, που δείχνουν ανυπόμονοι. Είναι ντυμένοι στα μαύρα, αλλά αυτό που τραβάει την προσοχή μου είναι οι σταυροί στο λαιμό τους. Ανήκουν σε κάποια αίρεση; Τι γυρεύουν οι θρησκευόμενοι άνθρωποι να μας ψάχνουν; Ανησυχώ πολύ για να ασχοληθώ μαζί τους. Ελπίζω μόνο ο Άαρον και ο Αντριέν να μπόρεσαν να μεταφέρουν την Ζαΐρα στο αεροδρόμιο.
«Ξέρουμε ποιοι είστε εδώ και πολύ καιρό», αρχίζει ένας ψηλός, φαλακρός άνδρας. «Ξέρω ότι και οι κυβερνητικοί οργανισμοί γνωρίζουν για εσάς, αλλά δεν θέλουν να θορυβούν το κοινό. Έτσι, προσποιούνται ότι δεν υπάρχετε, αρκεί να μην προκαλείτε χάος. Κάνω λάθος, νεαρέ Ντέσμοντ;»
Τι στο διάολο; Πώς ξέρεις το όνομά μου; Ο φαλακρός άντρας αντιλαμβάνεται τη σύγχυσή μου γιατί χαμογελάει πονηρά, αφήνοντάς με να καταλάβω ότι έχει έναν άσσο στο μανίκι του. Ο Άστορ με παρακολουθεί επιφυλακτικά, εξίσου απορημένος με εμένα. Από πού ήρθαν αυτοί οι περίεργοι; Προτιμώ να ασχολούμαι με βρικόλακες, είναι πιο εύκολο να καταλάβεις πως σκέφτονται.
«Ξέρετε ποιοι είμαστε», σταυρώνω τα χέρια μου. «Τι θα κάνετε; Θα μας πυροβολήσετε με ασημένιες σφαίρες; Αυτό είναι αρκετά κλισέ και προβλέψιμο».
Τα μάτια του φαλακρού στενεύουν με τον τόνο μου. Δεν περίμενε την αλαζονεία μου, πόσο μάλλον την έλλειψη φόβου.
«Δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τέτοια βία, δεν είμαστε εδώ για εσάς», λέει. «Είμαστε οι εκλεκτοί».
Κάθε σκέψη σβήνει όταν ακούω τέτοια βλακεία. Ουάου, νόμιζα ότι ήταν πιο επικίνδυνοι τύποι, όχι μερικοί γελοίοι. Τρία δευτερόλεπτα αρκούν για να βγάλω ένα δυνατό γέλιο. Ο Άστορ φαίνεται εξίσου διασκεδασμένος με εμένα.
«Από ποιο τσίρκο ήρθατε;» Γελώ. «Αυτό είναι το πιο αξιολύπητο πράγμα που έχω ακούσει εδώ και πολύ καιρό, φύγετε από μπροστά μου πριν ορμήσω επάνω σας. Δεν θα σπαταλήσω ούτε ένα δευτερόλεπτο σε εσάς».
Μια κοκαλιάρα γυναίκα με αγροτικά ρούχα πλησιάζει. Θαυμάζω τη γενναιότητά της, έχει το θάρρος να με κοιτάζει κατάματα. Κάτι που κάποιοι από τους συνεργάτες της δεν κάνουν.
«Θέλουμε να πάρουμε τη δρυίδη στον Ανώτατο μας», αναφέρει απελπισμένη, «Αυτός την χρειάζεται».
Μια κρύα σταγόνα φόβου τρέχει στο λαιμό μου. Οι χτύποι της καρδιάς μου επιταχύνονται, προδίδοντας τον τρόμο μου. Θέλουν την Ζαΐρα, γαμώτο. Το ήξερα!