Ζαΐρα.
Ξυπνάω όταν νιώθω ένα χέρι να χαϊδεύει το μάγουλό μου και να σπρώχνει πίσω τα μαλλιά που καλύπτουν το πρόσωπό μου. Ένας αναστεναγμός βγαίνει από τα χείλη μου και ανοίγω τα μάτια μου. Προσεύχομαι σιωπηλά να μην είναι όνειρο όταν συναντώ το βλέμμα του. Ο Απόλλων μου χαμογελάει και η ζεστασιά εγκαθίσταται σε κάθε σημείο του σώματός μου.
Είμαι ασφαλής.
«Γεια», ψιθυρίζω.
«Γεια», λέει εκείνος. «Πώς αισθάνεσαι;»
Η φωνή μου ακούγεται τραχιά.
«Πολύ καλύτερα τώρα που σε βλέπω. Πού είμαστε;» ρωτάω καθώς προσπαθώ να σηκωθώ.
«Πίσω στο ξενοδοχείο».
Ο Απόλλων βολεύεται δίπλα μου στο κρεβάτι και με βάζει στην αγκαλιά του. Παίρνει το χέρι μου και μου φιλάει τις αρθρώσεις. Η καρδιά μου φουσκώνει από ευτυχία, νιώθω να τσιρίζω από τον τρόμο που πέρασα τις τελευταίες ώρες. Ωστόσο, είμαι ευγνώμων που βρίσκομαι στο πλευρό του, ασφαλής στην αγκαλιά του.
«Γαμώτο, ανησυχούσα τόσο πολύ για σένα».
Σκύβω το κεφάλι μου.
«Το ξέρω».
«Που να πάρει, Ζαΐρα, τι σου έκαναν;»
«Ήταν απαίσιο», εκφράζω και του τα λέω όλα. Διηγούμαι το ξύπνημα σε εκείνο το μέρος, τις αποκαλύψεις του Άδαν, τα σχέδιά του, για την Άγκνες, την αφαίρεση του αίματός μου και τη χρήση των ικανοτήτων μου. Όταν τελειώνω, ο Απόλλων κάνει ένα βήμα πίσω, με το σαγόνι του σφιγμένο. «Δεν θέλει να μου πει πού έχει το πτώμα του αδελφού μου, θέλω να το βρω».
Μια παύση, μια ανάσα, και μετά μου λέει:
«Αυτό το κάθαρμα...»
«Έχει το αίμα μου για να το δώσει σε αυτό το τέρας», μουρμουρίζω.
«Θα του κόψω το μόριο του πριν συμβεί αυτό», λέει, αγγίζοντας το μάγουλό μου. «Λυπάμαι, όμορφη».
«Η μητέρα μου πάντα με προστάτευε από αυτό το τέρας, αλλά τώρα που πέθανε...»
Ο Απόλλων με αγκαλιάζει σφιχτά και μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο.
«Ποτέ μην ξεχνάς ότι έχεις εμένα, τον πατέρα σου και την οικογένειά μου. Δεν είσαι μόνη σου, Ζαΐρα. Θα κάνουμε τα πάντα για να σε προστατεύσουμε».
Το κάτω χείλος μου τρέμει.
«Φοβάμαι τόσο πολύ, Απόλλων», αναστενάζω. Αποφασισμένη να μην αφήσω αυτή τη γυναίκα να φέρει άλλο ένα δάκρυ στα μάτια μου, σκουπίζω τα λίγα που μου ξεφεύγουν. «Τι θα κάνουμε τώρα;»