Απόλλων.
Σε μισή ώρα φτάνει ο Κρίς με μερικά ρούχα. Κρατάω στην αγκαλιά μου το άψυχο σώμα της Τζένης. Ίσα ίσα που καλύπτεται από ένα λευκό σεντόνι, το στομάχι μου συστρέφεται πολύ οδυνηρά. Αισθάνομαι άρρωστος, αηδιασμένος.
"Τα έκανα όλα για σένα".
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τόσες αθώες ζωές θυσιάστηκαν για την αρρωστημένη αγάπη της για μένα. Ποιο ήταν το νόημα να το κάνει; Σκότωσε αθώα κορίτσια νομίζοντας ότι αυτός ήταν ο τρόπος για να με αποκτήσει. Γαμώτο, ήταν τρελή.
Δεν έχυσα δάκρυα και δεν είπα ούτε μια λέξη. Αισθάνομαι μουδιασμένος, πολύ ζαλισμένος για να επεξεργαστώ την πραγματικότητα.
Το όχημα κινείται, πλησιάζουμε στο κτήμα του δρυίδη. Πάντα ήξερα ότι δεν ήταν καλή ιδέα να έρθει η Τζένη μαζί μας στην Ιρλανδία. Ήταν η χειρότερη ιδέα. Μόνο ένα άτομο είναι υπεύθυνο γι' αυτό: η μαμά.
Έπεισε τη Τζένη να έρθει μαζί μου, ήθελε να την μπλέξει στα πόδια μου. Το σαγόνι μου σφίγγεται καθώς θυμάμαι τα τελευταία της λόγια: "Η μητέρα σου...".
«Απόλλων, φτάσαμε», ψιθυρίζει η Ζαΐρα.
Βγαίνω από το αυτοκίνητο με τη Τζένη στην αγκαλιά μου και κατευθύνομαι κατευθείαν στο σπίτι του δρυίδη. Συνεχίζω να περπατάω χωρίς να σταματήσω ούτε δευτερόλεπτο. Η αναπνοή μου είναι ασταθής και η οργή μέσα μου δεν με αφήνει να σκεφτώ καθαρά. Αναπνέω από τη μύτη και το στόμα, προσπαθώντας να ηρεμήσω. Θέλω να συντρίψω τα πάντα στο πέρασμά μου. Είμαι μια αχαλίνωτη μανία.
«Απόλλων!» φωνάζει το κορίτσι μου: «Σταμάτα!»
«Πρέπει να την πάρω από εδώ».
Τα χέρια της γατζώνονται στην πλάτη μου και εγώ σφίγγω τα μάτια μου.
«Το σωστό θα ήταν να το κάνεις αυτό», ψιθυρίζει, ακουμπώντας το μάγουλό της στην πλάτη μου. «Αλλά δεν ανήκει εδώ. Η οικογένειά της βρίσκεται στο DreamLand».
Έχει δίκιο. Η Τζένη ανήκει στην πόλη μας με την οικογένειά της.
«Θέλω να μείνω μόνος μου, Ζαΐρα».
Διστάζει, αλλά γνέφει.
«Εντάξει», ψιθυρίζει. «Σ' αγαπώ».
Μετά μου γυρίζει την πλάτη και φεύγει, συναντιώντας τα αδέρφια μου. Το σεντόνι έχει μετακινηθεί λίγο, και τώρα βλέπω το πρόσωπο της Τζένης. Τα μάτια της είναι κλειστά, το αίμα από τη μύτη της έχει ήδη στεγνώσει. Καταπίνω τον κόμπο που έχει κολλήσει στο λαιμό μου και σπρώχνω τα ξανθά μαλλιά της μακριά από το πρόσωπό της.