Αντριέν.
Ποτέ δεν πίστευα ότι θα βίωνα αυτή τη στιγμή από πρώτο χέρι. Είναι καλύτερη από ό,τι περίμενα. Είναι σαν να με έχουν κλωτσήσει στο πρόσωπο από τη δύναμη της ομορφιάς της. Μοιάζει με πορσελάνινη κούκλα: ξανθά μαλλιά, απαλό δέρμα, γκριζογάλανα μάτια, ροζ ρουζ στα μάγουλα και φακίδες στη μύτη.
Η Ολίβια είναι το πιο όμορφο πλάσμα που έχω δει ποτέ.
Στην οικογένειά μου υπήρξαν μόνο δύο περιπτώσεις όπου συνάντησαν το ταίρι τους.
Ο πατέρας μου, ο οποίος την πρώτη στιγμή που είδε τη μητέρα την έκανε δική του- ήταν πολύ ξαφνικό και παρασύρθηκαν από το πάθος. Όσο για τον Απόλλων, δυσκολεύτηκε να αναγνωρίσει την Ζαΐρα επειδή μυρίζει διαφορετικά, αλλά είναι το κορίτσι του και βλέπω πόσο ερωτευμένοι είναι κάθε φορά που κοιτάζονται.
Τώρα είναι η σειρά μου.
Ήρθε η ώρα να νοιαστώ, να θέλω, να προστατεύσω και να αγαπήσω το άτομο που είναι προορισμένο να περάσει την αιωνιότητα μαζί μου. Ορκίστηκα να πηδήξω το ταίρι μου όταν το δω, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα την τρομάξω και είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω.
Δεν θα αρνηθώ ότι μια στιγμιαία ομίχλη λαγνείας θολώνει το μυαλό μου. Είναι σέξι, όμορφη. Ο λύκος μου αναγνωρίζει τη μυρωδιά της και καίει κάθε λογική σκέψη. Σφίγγω τα χέρια μου σε γροθιές, δαγκώνοντας τα χείλη μου για να συγκρατηθώ. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο από το να την γδύσω, αλλά η Ολίβια θα με χτυπούσε αν τολμούσα να διαπράξω μια τέτοια πράξη. Είναι αρκετά σκληρό κορίτσι.
Η συνάντηση με το ταίρι μου με ωθεί να φέρομαι σαν ζώο, αλλά αναγκάζω τον εαυτό μου να ηρεμήσει. Η Ζαΐρα με έριξε αναίσθητο με ένα μόνο χτύπημα, θα έπρεπε να φοβάμαι. Και όμως το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κοιτάζω την Ολίβια.
Η Ολίβια Φόστερ, η μέλλουσα σύζυγός μου. Η Ολίβια Ντέσμοντ ακούγεται πολύ καλύτερα.
«Τι θα πεις στον πατέρα μου;» Ακούγεται αγανακτισμένη. «Ότι είσαι το ταίρι μου;»
Είμαστε και οι δύο ξαπλωμένοι κάτω από ένα δέντρο, ενώ οι άλλοι τελειώνουν τον καθαρισμό της ακαταστασίας που προκάλεσε η Ζαΐρα.
«Φυσικά». χαμογελάω. «Γιατί να σπαταλήσω άλλο χρόνο;»
Η Ολίβια βγάζει ένα ρουθούνισμα ενόχλησης.
«Δεν γνωρίζεις τον πατέρα μου. Είμαι η μοναχοκόρη του και είναι υπερπροστατευτικός. Μπορεί να σε πυροβολήσει ή να σε στείλει στην κόλαση. Αν η Ζαΐρα δεν σε σκότωσε, θα το κάνει αυτός».