Ζαΐρα.
Οι αδελφοί Ντέσμοντ είναι παρόντες στην τραπεζαρία για πρωινό. Κάθομαι δίπλα στον Απόλλων, ενώ η Ζόε μου βάζει καφέ και τοστ. Με την άκρη του ματιού μου, βλέπω την Τζένη να κάθεται σε μια καρέκλα με τη χάρη μιας γαζέλας- φοράει ένα κοντό φόρεμα που αποκαλύπτει περισσότερο τα μακριά μαυρισμένα πόδια της. Δεν μου διαφεύγει ότι ο Άαρον την κοιτάζει απροκάλυπτα. Ωραία.
«Ελπίζω να αισθάνεστε άνετα εδώ», ψιθυρίζει ο Σαμουέλ. «Και εκτιμώ την υποστήριξη που προσφέρετε στην Ζαΐρα».
Κάθομαι εκεί παγωμένη, περιμένοντας τι θα πει στη συνέχεια. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ενδιαφέρεται για μένα. Ξέρω ότι είχε τους λόγους του που μας εγκατέλειψε, αλλά η δυσαρέσκειά μου γι' αυτόν δεν λέει να φύγει. Πρέπει να δουλέψει σκληρά αν θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου.
«Χρειαζόμουν διακοπές», λέει ο Αντριέν. «Είχα κουραστεί από εκείνο το μικρό χωριουδάκι».
Ο Απόλλων τον κοιτάζει επικριτικά.
«Θυμήσου, είμαστε εδώ για την Ζαΐρα, ηλίθιε. Όχι για διασκέδαση.
Η Τζένη γελάει.
«Τι συνέβη στον Απόλλων που γνωρίζω;» ρωτάει, κάνοντας ένα μορφασμό. «Κάποτε ήσουν διασκεδαστικός, όχι κατσούφης. Τώρα κουβαλάς μια φρικτή αρνητική ενέργεια γύρω σου».
Κατεβάζω το βλέμμα προς τα σφιγμένα χέρια μου που βρίσκονται στα γόνατά μου. Μιλάει για μένα και δεν έχω κανένα επιχείρημα να την αντικρούσω. Ξέρω ότι έχω παρασύρει τον Απόλλωνστον κόσμο μου και δεν μπορώ πλέον να το αλλάξω αυτό.
«Σταμάτα». Την προειδοποιεί ο Απόλλων.
Η Τζένη τον αγνοεί.
«Ελπίζω τα ταίρια των αδελφών σου να μην είναι άλλες μάγισσες». χλευάζει. «Η μητέρα σου είναι ικανή να χάσει το μυαλό της».
Βγάζει ένα γέλιο σαν να είναι το πιο αστείο πράγμα που έχει ακούσει ποτέ. Κοιτάζει γύρω από το τραπέζι, περιμένοντας να δει τους άλλους να γελούν μαζί της, αλλά κανείς δεν το κάνει. Είναι γελοία.
«Τζένη». την προειδοποιεί ο Απόλλων.
«Μην θυμώνεις, ανόητε. Ήταν απλώς ένα αστείο». μουρμουρίζει με ένα νευρικό γέλιο.
Αγνοώντας τον πόνο στο στήθος μου, αναγκάζω τα μάτια μου να στραφούν στην Τζένη. Δεν θα την αφήσω να με κάνει να νιώσω ασήμαντητ. Τι σημασία έχει η γνώμη της άλλωστε; Είναι απλώς ένα κακομαθημένο κορίτσι.