Ζαΐρα.
Ο φόβος κατακλύζει κάθε σημείο των φλεβών μου, παλεύω με όλη μου τη δύναμη να μην καταρρεύσω. Η εικόνα είναι αντάξια μιας ταινίας τρόμου. Η μαμά μοιάζει με πραγματικό δαίμονα αυτή τη στιγμή και τα μάτια της γίνονται μαύρα. Ο Άαρον δαγκώνει τις αρθρώσεις των δαχτύλων του σε μια νευρική κίνηση, ο Αντριέν είναι έτοιμος να λιποθυμήσει. Ο Απόλλων και ο Άστορ είναι οι μόνοι που παραμένουν ήρεμοι.
Γαμώτο, η ταινία "το κάλεσμα" απέχει πολύ απ' αυτή τη σκηνή.
Πρώτα έρχεται η επίδραση και μετά το σοκ. Βλέποντας αυτόν τον δαίμονα στο σώμα της μητέρας μου, αμέσως σκέφτομαι εκείνη.
Είναι εκείνη.
Αυτός ο δαίμονας ήταν πάντα η απειλή στη ζωή μας. Η μαμά ήθελε να με προστατεύσει από αυτό το άθλιο ον. Είναι αυτή.
«Με έψαχνες και να 'μαι, Ζαΐρα», βγαίνει από το στήθος της ένα πονηρό γέλιο.
Και μόνο ο ήχος της φωνής της με κάνει να ανατριχιάζω. Σύντομα, ο ιδρώτας χύνεται στο μέτωπό μου, οι παλάμες μου είναι υγρές. Δεν νομίζω ότι είμαι ικανή να αντιμετωπίσω ένα τόσο μοχθηρό ον όσο αυτός ο δαίμονας. Τι έκανε στη μητέρα μου;
«Ποια στο διάολο είσαι πραγματικά;» απαιτώ, καμπυλώνοντας τους ώμους. «Τι έκανες στη μητέρα μου;»
Τα μαύρα μάτια της με κάνουν τόσο νευρική. Οποιοσδήποτε στη θέση μου θα το έσκαγε σαν τρελός, μόνο το θάρρος μου με βοηθάει να μείνω όρθια. Είναι όλα πολύ τρομακτικά.
«Η ταυτότητά μου δεν έχει σημασία, κοριτσάκι», η φωνή της είναι σκοτεινή, απειλητική. «Θέλω να σταματήσεις να ψάχνεις τον αδελφό σου».
Το στήθος μου σφίγγεται στο άκουσμα του Νικηφόρου. Πώς τολμά να μου το ζητάει αυτό; Ποια νομίζει ότι είναι αυτή η αποκρουστική δαίμονας; Σκοπεύω να κάνω ένα βήμα πιο κοντά, αλλά ο Απόλλων με σταματά.
«Αν κάνεις ακόμα ένα βήμα, θα σου σπάσω το λαιμό», σφυρίζει ο δαίμονας.
«Ζαΐρα, άκουσέ την», λέει ο Αντριέν. «Αυτή μπορεί να μας σκοτώσει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια».
Τρέμω από οργή, ο φόβος αντικαθίσταται από θυμό. Πρέπει να σφίξω τα χέρια μου σε γροθιές για να ηρεμήσω. Είναι όλα αυτά μια προειδοποίηση; Πρώτα ο εφιάλτης, τώρα η μητέρα μου έχει καταληφθεί από δαίμονα. Ο Νικηφόρος πρέπει να είναι πολύ πολύτιμος.
«Απομακρύνσου από την οικογένειά μου», απαιτώ θυμωμένα. «Άσε μας ήσυχους και δώσε πίσω τον Νικηφόρο, άθλια. Τι στο διάολο θέλεις από εμάς;»