Κεφάλαιο 48

251 39 9
                                    

Απόλλων.

Ο Σαμουέλ έρχεται λίγο αργότερα. Παραμένει ήρεμος και απαθής. Πώς μπορεί; Πεθαίνω κάθε δευτερόλεπτο που περνάει. Νιώθω χαμένος, αναστατωμένος, αγχωμένος. Όπου κι αν πάω, δεν μπορώ να ξεφύγω από αυτό το άγχος, από αυτή την αίσθηση απελπισίας. Είναι σαν η καρδιά μου να έχει ξεριζωθεί από το στήθος μου και να έχει διαλυθεί στο δάσος από τη στιγμή που μου την πήραν.

Προσπάθησα, προσπάθησα πραγματικά να νιώσω κάποιο ίχνος της, αλλά μάταια. Αισθάνομαι ο χειρότερος αποτυχημένος. Ένας άχρηστος άνθρωπος που δεν μπορεί να βοηθήσει. Μόνο ένα γαμημένο στοιχείο, γαμώτο. Θέλω ένα γαμημένο στοιχείο που θα με οδηγήσει σε αυτούς.

«Το φαντάστηκα ότι αυτό θα συνέβαινε από λεπτό σε λεπτό», σχολιάζει ο Σαμουέλ, πίνοντας μια γουλιά από το ουίσκι του. Τι στο διάολο πίνει; «Η Άγκνες είναι δύσκολο να νικηθεί».

Τελειώνω το πακετάρισμα των ρούχων της Ζαΐρα στην τσάντα και τον κοιτάζω πάνω από τον ώμο μου. Τα γαλάζια μάτια του με κοιτάζουν ανέκφραστα, κάνοντάς με να θέλω να τον χτυπήσω. Έπιασαν την κόρη του, γαμώτο. Θα έπρεπε να βοηθήσει να βρούμε ένα σχέδιο, όχι να πίνει σαν μεθυσμένος.

«Μιλάς σαν να την ξέρεις όλη σου τη ζωή».

Ο Σαμουέλ γελάει.

«Η πρώην σύζυγος μου φοβόταν τη μητέρα της», απαντά. «Ήθελε πάντα να προστατεύει τα παιδιά μας, αλλά απέτυχε».

Η οργή εκρήγνυται μέσα μου. Σχεδόν ξεριζώνω τα μαλλιά μου.

«Κι εσύ απέτυχες», επιπλήττω. «Προτίμησες τη δουλειά σου από την οικογένειά σου».

Κατεβάζει το ουίσκι με μια γουλιά και γλείφει τα χείλη του.

«Υπάρχουν πράγματα που δεν θα καταλάβαινες ποτέ, ακόμα κι αν σου τα εξηγούσα ένα εκατομμύριο φορές».

«Ούτε κι με ενδιαφέρει να τα καταλάβω», φτύνει. «Τώρα θέλω απλώς να βρω τη γυναίκα που αγαπώ και δεν θα σπαταλήσω το χρόνο μου μιλώντας μαζί σου».

«Η Άγκνες προσπαθεί εδώ και χρόνια να επιστρέψει στον κόσμο των ζωντανών και θα τα καταφέρει. Η Ζαΐρα είναι το κλειδί για την ολοκλήρωση του σχεδίου της».

Η οργή πλημμυρίζει το στομάχι μου, οι γροθιές μου μουδιάζουν από την επιθυμία να του ρίξω μια μπουνιά στο πρόσωπο.

«Με ποιανού το μέρος είσαι, κύριε Κέιν;»

«Άκου προσεκτικά», ψιθυρίζει. «Η Άγκνες τις απήγαγε και τις δύο για κάποιο λόγο. Πιστεύεις πραγματικά ότι η ξανθιά είναι απλά μια όμηρος;»

Η ομορφιά του σκότους Where stories live. Discover now