Ζαΐρα.
Δέκα λεπτά αργότερα, ο Αντριέν σταματά το βαν. Βγαίνουμε έξω. Ακούω τη μουσική να βροντάει, αναρωτιέμαι αν ο Απόλλων θα χαρεί να με δει. Στροβιλίζω τα μάτια λόγω των σκέψεων μου. Πάω στοίχημα ότι δεν θα χαρεί. Φαινόταν απελπισμένος να φύγει με την Τζένη.
«Αυτό είναι κακή ιδέα», σχολιάζει ο Αντριέν.
«Ο Απόλλων δεν θα χαρεί μ' αυτό», προσθέτει ο Άαρον.
Βγάζω το φούτερ μου, πετώντας το στο κάθισμα του αυτοκινήτου. Ανασύρω το στρίφωμα από το στενό λευκό μου τοπάκι, τραβώντας το προς τα πάνω για να αποκαλύψω την κοιλιά μου. Αφήνω τα καστανά μου μαλλιά κάτω και τα χτενίζω στα δάχτυλά μου σε μια γελοία προσπάθεια να τα φτιάξω.
«Στο διάολο με τον Απόλλων», μουρμουρίζω. «Ήρθα μαζί σας απόψε. Είμαστε φίλοι, έτσι δεν είναι;»
Δεν απαντούν. Σηκώνω το βλέμμα μου για να δω αν με άκουσαν.
«Τι;» ρωτάω. «Συμβαίνει κάτι, παιδιά;»
Δύο ζευγάρια μάτια με κοιτάζουν σαν να μην έχουν ξαναδεί κορίτσι. Το στόμα του Αντριέν είναι ορθάνοιχτο, ο Άαρον μου σφυρίζει.
Πολύ καλά, Ζαΐρα.
«Ο Απόλλων θα μας χτυπήσει γι' αυτό", λέει ο Αντριέν.
Ανασηκώνω τους ώμους και εξετάζω το τεράστιο κτίριο που υψώνεται μπροστά στα μάτια μου. Δεν είναι σαν άλλα σπίτια που έχω δει στο παρελθόν. Έχει τρία επίπεδα με βεράντες και υπερυψωμένες οροφές. Το κτίριο βρίσκεται δίπλα στη λίμνη, στην απέναντι όχθη από εκεί που είχαμε ανάψει φωτιά την περασμένη εβδομάδα. Η υπόλοιπη περιοχή περιβάλλεται από δέντρα.
«Η Τζένη είναι λυκάνθρωπος;» ρωτάω.
Ο Άαρον γελάει.
«Ναι, θα την συμπαθήσεις πολύ», λέει σαρκαστικά.
Οι τρεις μας μπαίνουμε μέσα στο σπίτι. Κλείνω τα μάτια καθώς πλησιάζουμε την πόρτα. Φωνές και γέλια ακούγονται από μέσα, αναμειγνύονται με τη δυνατή μουσική.
«Κοιτάξτε ποιος είναι εδώ!» φωνάζει ένα αγόρι όταν βλέπει τον Αντριέν. «Ο αγαπημένος μου Ντέσμοντ!»
Στη συνέχεια κοιτάζει τον Άαρον και τον χτυπάει στην πλάτη.
«Τζόναθαν, από εδώ η Ζαΐρα», λέει ο Αντριέν. «Το κορίτσι του Απόλλων».
Το αγόρι με κοιτάζει με περιέργεια και ένα ανασηκωμένο φρύδι.
«Λυκάνθρωπος;» ρωτάει μπερδεμένος. «Το άρωμά σου...»