Απόλλων
Ο Άστορ σταματάει το φορτηγάκι μπροστά από την εκκλησία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Ελπίζω να βρω κάποιο στοιχείο που θα με οδηγήσει στην Ζαΐρα. Στην εκκλησία γίνεται εκκλησιασμός, και αρκετοί άνθρωποι μπαίνουν ενθουσιασμένοι.
«Αναρωτιέμαι τι θα κάνουν τώρα», μουρμουρίζει ο Αντριέν καθώς πλησιάζουμε. «Θα υποψιαστούν αν μας δουν να μπαίνουμε».
«Αμφιβάλλω», λέω, εξετάζοντας το περιβάλλον μου. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι, που θα μπορούσαμε να αναμειχθούμε».
Δεν κάνω λάθος, βλέπω εκατοντάδες αυτοκίνητα παρκαρισμένα και περισσότερους ανθρώπους να μπαίνουν στο εκκλησίασμα. Αυτό θα μπορούσε να μοιάζει με μια κανονική εκκλησία, όπου πραγματικά έρχονται για να μιλήσουν για τη θρησκεία τους. Ποιος είναι ο Ανώτατος και για ποιους λόγους θέλει την Ζαΐρα; Είναι ο Άδαν; Έχουν καταστήσει σαφές ότι θέλουν να ανοίξουν την πύλη για να επανενωθούν με τους αγαπημένους τους. Αυτό ακούγεται πολύ σαν τον μπάσταρδο Έδεβαν. Αυτή η εκκλησία είναι απλώς μια βιτρίνα για να συνεχίσει να στρατολογεί αφελείς ανθρώπους.
«Λατρεύουν τον Ανώτατο σε αυτό το μέρος;» ρωτάει ο Άαρον. «Θα κάνει θαύματα γι' αυτούς;»
Ο Αντριέν χαμογελάει πονηρά.
«Το μόνο ανώτερο που μπορεί να κάνει θαύματα είναι ο φίλος μου εδώ κάτω», απαντά, δείχνοντας το παντελόνι του.
Τον χτυπάω στο κεφάλι και μετά μπαίνουμε στην εκκλησία. Υπάρχουν άνθρωποι που κλαίνε και αγκαλιάζονται μεταξύ τους. Μπορώ να δω τα δάκρυα στα μάτια τους. Τι στο διάολο τους συμβαίνει; Είναι δέκα λεπτά πριν από την έναρξη της τελετής. Ο ίδιος φαλακρός άνδρας που ήρθε στο ξενοδοχείο το προηγούμενο βράδυ εμφανίζεται ντυμένος με μια λευκή ρόμπα και ξυπόλητος. Κρατάει ένα κερί και τοποθετείται στο κέντρο της εκκλησίας. Στέκομαι σε μια απομονωμένη γωνιά με τα αδέρφια μου.
Τα φώτα σβήνουν, όλοι συγκεντρώνονται στο βωμό, σχηματίζουν έναν κύκλο και κρατιούνται από τα χέρια.
«Καλώς ήρθατε», λέει ο φαλακρός άνδρας, αναστενάζοντας δραματικά. «Χαίρομαι πολύ που σου βλέπω, αδέρφια μου. Γνωρίζουμε ότι η ημέρα της κρίσης πλησιάζει και ότι αυτή είναι η μόνη μας ευκαιρία να επανενωθούμε με τους αγαπημένους μας».
Ο Άαρον καλύπτει το στόμα του με το χέρι του για να καταπνίξει τα γέλια του.
«Είμαστε προορισμένοι να ακολουθήσουμε το πεπρωμένο μας», συνεχίζει ο ιερέας. «Είμαστε οι Εκλεκτοί που θα ανοίξουμε τις πύλες του ουρανού».