Κεφάλαιο 38

295 38 3
                                    

Απόλλων.

Μας απαγόρευσαν να επιστρέψουμε στον καταυλισμό της Ολίβια. Οι λυκάνθρωποι φοβούνται το κορίτσι μου, τη θεωρούν μοχθηρή μάγισσα. Η Ζαΐρα έκλαψε μέχρι να κοιμηθεί στην αγκαλιά μου. Η Τζένη επέστρεψε στο κτήμα μαζί μας, αλλά υποσχέθηκε να φύγει απόψε. Ο Αντριέν ξύπνησε και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να απαιτήσει να μιλήσει στον πατέρα της Ολίβια. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κατασκήνωση διεκδικώντας το ταίρι του.

«Τι συνέβη;» ρωτάει ο Άστορ με ανησυχία όταν μας βλέπει να μπαίνουμε.

«Έχασε τον έλεγχο», απαντώ, σφίγγοντας την Ζαΐρα στο στήθος μου. «Είναι πολύ μετανιωμένη».

Η Τζένη ξεφυσάει.

«Σε παρακαλώ, ήθελε να με σκοτώσει. Είναι μάγισσα», σφυρίζει. «Δεν το βλέπεις; Έχει τρελαθεί. Είναι μια τρελή γυναίκα που δεν την πειράζει να σκοτώνει».

Το σαγόνι μου σφίγγεται.

«Θέλω να εξαφανιστείς από μπροστά μου», μουρμουρίζω. «Φύγε από δω. Δεν σε θέλω κοντά στην Ζαΐρα».

Φαίνεται προσβεβλημένη.

«Τολμάς να είσαι θυμωμένος μαζί μου;» τσιρίζει. «Ήθελε να με σκοτώσει!»

«Γιατί εσύ την προκάλεσες!» φωνάζω, εξοργισμένος.«Δεν θα σου επιτίθετο ποτέ χωρίς λόγο!»

«Μη μου μιλάς έτσι», παρακαλεί η Τζένη. «Με πληγώνεις».

Στροβιλίζω τα μάτια μου, κουρασμένος από την γκρίνια της.

«Βγες έξω!» βροντοφωνάζω, τρέμοντας από οργή. «Φύγε από εδώ! Το μόνο που έκανες ήταν να προκαλείς προβλήματα, αρκετά ανέχτηκα. Φύγε από δω».

Η Τζένη καλύπτει το στόμα και με τα δύο της χέρια και αναστενάζει. Τα μάτια της κοιτάζουν με απέχθεια το κορίτσι που κρατάω στην αγκαλιά μου.

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα με έκανες στην άκρη», λέει μέσα από τα δάκρυά της. «Προτιμάς αυτή τη μάγισσα από μένα. Σε υποστηρίζω τόσα χρόνια και μου το ανταποδίδεις με αυτόν τον τρόπο. Είμαι τόσο απογοητευμένη από σένα, Απόλλων. Ήμασταν φίλοι».

«Επίτρεψέ μου να γελάσω για μια στιγμή». χλευάζω. «Ο μόνος απογοητευμένος εδώ είμαι εγώ. Σου ζήτησα να σεβαστείς τη σχέση μου με την Ζαΐρα και αρνήθηκες. Είσαι μια εγωίστρια που δεν αντέχει να βλέπει τους άλλους ευτυχισμένους».

Τα δάκρυα είναι ανεξέλεγκτα καθώς πέφτουν από τα μάτια της. Με κοιτάζει σαν να την πλήγωσα με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, αλλά δεν πρόκειται να το πάρω πίσω. Δεν έπρεπε ποτέ να έρθει μαζί μας. Προκαλεί μόνο δυσκολίες, αρκετά ανέχτηκα.

Η ομορφιά του σκότους Donde viven las historias. Descúbrelo ahora